Telekomunikacja Polska jest trzecią, najcenniejszą polską marką - ocenia najbardziej opiniotwórczy krajowy ranking MARQA 2008, opublikowany dziś przez dziennik „Rzeczpospolita".
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek wycenia wartość marki TPSA na 2,2 mld zł. Jest ona liderem wśród firm telekomunikacyjnych, wyprzedziła m.in. marki operatorów komórkowych Era (6), Plus (8) oraz Dialog (77) i Netię (113).
Siła marki TPSA budowana jest konsekwentnie od lat. Od początku istnienia rankingu, tj od 5 lat, TPSA zawsze znajduje się w czołówce najcenniejszych polskich marek. W latach 2004-2006 TP zajmowała pierwsze miejsce.
Według organizatorów, ranking jest jedynym w Polsce zestawieniem marek, które opiera się na twardych danych finansowych, połączonych z bardzo szczegółowym badaniem opinii konsumentów.
źródło: TPSA
News Pozycjonowanie stron – klucz do sukcesu w sieci
W dobie Internetu korzystanie z narzędzi, jakie zapewnia cyfrowy świat, jest niezwykle istotne w kontekście budowania swojej pozycji w sieci. Bez względu na to, czy masz bloga, stronę www czy sklep internetowy, jeśli chcesz być widoczny w sieci, pozycjonowanie stron jest najlepszym rozwiązaniem.1. Pozycjonowanie stron - na czym to polega?
2. Analiza rynku i odpowiednie słowa kluczowe
3. Audyt SEO czytaj więcej