Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
News

Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową

07.10.2024
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.

1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach

Trybunki wystawiennicze coraz częściej pojawiają się na targach ze względu na ich łatwy montaż i możliwość szybkiego przetransportowania do każdego miejsca. Z pomocą trybunki reklamowej każda marka zwiększy swoje zasięgi i wyróżni się na tle innych, słabiej oznakowanych stoisk. Jeśli zależy Ci na jeszcze ciekawszej prezentacji produktów lub usług na targach, dowiedz się więcej o wykorzystaniu trybunek wystawienniczych.

Czym jest trybunka reklamowa?

Trybunka wystawiennicza to nic innego jest stojąca reklama, którą można wykorzystać do eksponowania stoiska. Pokrywa się nią stoliki i lady wystawiennicze, tworząc atrakcyjne wykończenie mebli na targi. Dzięki trybunce stoiska promocyjne wyróżniają się na tle innych, gdyż od razu wskazują na to, jaka firma znajduje się w danym miejscu. Równie dobrze trybunka może promować określony produkt lub usługę, np. nowość w ofercie dobrze znanej marki.

Trybunki tekstylne wykorzystywane w celach reklamowych zawsze można dostosować do specyficznych potrzeb Twojej marki. Materiał tekstylny pokrywamy wybranym przez Ciebie nadrukiem i dopasowujemy do szerokości lady wystawienniczej. Możemy przygotować z jej pomocą również efektowny pop up, który stanie za stoiskiem lub za krzesłami przeznaczonymi dla oczekujących w kolejce klientów. Ponadto możliwe jest dostosowanie trybunka poprzez umieszczenie w niej świateł LED.

Trybunka reklamowe przykuwają uwagę na targach

Nawet najprostsza trybunka reklamowa zwiększa widoczność stoiska targowego. Dzięki niej można dopasować stoisko do charakteru każdego wydarzenia i wyróżnić się na tle konkurencji. Duże logo nadrukowane na materiale łatwiej zapamiętać, co zachęca do ponownego skorzystania z oferty danej firmy usługowej lub wybierania produktów danej marki na sklepowych półkach. Większa rozpoznawalność ułatwia także prowadzenie sprzedaży w sieci, a możliwość spotkania na żywo podczas targów sprawia, że wiarygodność firmy rośnie. Ponadto trybunka może być wielokrotnie wykorzystana, gdyż cechuje się wysoką trwałością i łatwością montażu.

 

News Kiedy warto wybrać pakiet Microsoft 365 Apps for business?

W dobie cyfrowej transformacji oraz rosnącej potrzeby pracy zdalnej i efektywnej współpracy, wybór odpowiednich narzędzi IT staje się istotny dla sprawnego funkcjonowania każdej firmy. Pakiet Microsoft 365 Apps for business to jedno z najbardziej popularnych i sprawdzonych rozwiązań dostępnych na rynku, które oferuje zestaw klasycznych aplikacji biurowych w nowoczesnej formule subskrypcyjnej. czytaj więcej

News Jaki monitor do pracy biurowej wybrać?

Wybór odpowiedniego monitora do biura to decyzja, która może mieć bardzo duży wpływ na efektywność oraz komfort pracy. Dla wielu osób staje się on niemal podstawowym narzędziem, jakie wykorzystuje na co dzień, dlatego powinien być odpowiednio dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb, jak też zadań, do których będzie najczęściej wykorzystywany. Mając na uwadze popularność pracy zdalnej, współcześnie monitor to nie tylko ekran, na którym wyświetlać można dokumenty, czy strony internetowe. Coraz częściej służy nam również do prowadzenia spotkań on-line, wideokonferencji, czy prezentacji. Ważne jest zatem, aby oferował między innymi wysoką jakość obrazy, jak też szereg funkcji, które wpłyną na komfort użytkowania.

Jak zatem wybrać idealny monitor do pracy biurowej? Czym powinien się wyróżniać i jak może poprawić jakość wykonywania codziennych obowiązków zawodowych? Sprawdź koniecznie, czym powinien się wyróżniać nowoczesny monitor do biura. czytaj więcej

News Lojalność i zaangażowanie klientów dzięki aplikacjom mobilnym

Przygotowania do wykonania aplikacji mobilnych związane są z dokładną analizą celów, jakie mają one osiągnąć. W zależności od wymagań biznesowych warto dobrać takie ich funkcjonalności, które zapewnią oczekiwany efekt. Udostępniając określone rozwiązania, można zaproponować klientom dodatkowy kanał do rozwoju ich zaangażowania i budowy lojalności. czytaj więcej

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej