Archiwalne

TP upraszcza ofertę planów telefonicznych

18.02.2009

We wrześniu 2008 roku Telekomunikacja Polska wprowadziła trzy zupełnie nowe plany doMowe, każdy w dwóch wersjach do wyboru. Wybrało je już ponad 500 tys. klientów TP, co potwierdza ich atrakcyjność. Poszerzenie oferty spowodowało jednak, że dla części klientów wybór stał się mało przejrzysty. By go uprościć, od 1 marca 2009 roku TP rezygnuje ze sprzedaży niektórych starszych planów telefonicznych.

W porozumieniu z Urzędem Komunikacji Elektronicznej TP zaprzestanie sprzedaży planów: weekendowy, wieczory i wekendy, 60, 250 oraz 2000. Jednocześnie, od 1 marca w ofercie dla klientów indywidualnych pozostaną plany: przyjazny, startowy oraz doMowe 60, 300 i 1200.

Taka oferta gwarantuje, że każdy klient znajdzie abonament odpowiadający jego potrzebom, a jednocześnie nie będzie musiał zastanawiać się nad niuansami różniącymi poszczególne plany. Do wyboru będzie miał specjalną ofertę dla osób korzystających z pomocy społecznej (plan przyjazny), abonament bez minut w cenie (startowy) oraz trzy nowoczesne plany doMowe z wliczonymi w abonament minutami do wykorzystania w sieciach stacjonarnych.

Klienci wycofywanych ze sprzedaży planów mogą nadal z nich korzystać. Oczywiście mają również możliwość przejścia na dostępne w ofercie plany TP. Po wybraniu innego abonamentu nie będą jednak mieli możliwości powrotu do wcześniejszej oferty.

Wszyscy zainteresowani mogą dodatkowo obniżyć koszty korzystania z telefonu domowego. By to zrobić wystarczy skorzystać z usług TP, takich jak: wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych.

źródło: TPSA

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Virgin Mobile Trzy miesiące za darmo w abonamencie Virgin Mobile

Virgin Mobile, wirtualny operator usług mobilnych w Polsce, wprowadza promocję dla nowych abonentów, w której przez pierwsze trzy miesiące będą mogli korzystać z usług za darmo. czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej