Archiwalne

TP uczestnikiem szczytu Global Compact w Genewie

05.07.2007

Maciej Witucki, prezes zarządu Telekomunikacji Polskiej, w wystąpieniu podczas „UN Global Compact Leaders Summit” przedstawił działania TP wspierające budowę społeczeństwa informacyjnego. W konferencji uczestniczą wysocy przedstawiciele państw, organizacji międzynarodowych i biznesu z całego świata. Telekomunikacja Polska jest jedynym reprezentantem Polski zaproszonym na spotkanie organizowane z inicjatywy Sekretarza Generalnego ONZ.

- Zaproszenie Telekomunikacji Polskiej na szczyt Global Compact jest dowodem uznania dla efektów pracy wielu ludzi w naszej firmie. To potwierdzenie długiej drogi jaką przebyła TP przeobrażając się w odpowiedzialnego obywatela społeczności, w której funkcjonuje i na rzecz której działa – uważa Maciej Witucki, prezes zarządu TP.

Szczyt liderów Global Compact w Pałacu Narodów w Genewie poświęcony jest roli, jaką może odegrać biznes w zrównoważonym rozwoju światowej gospodarki. Jego celem jest zwrócenie uwagi na szanse wynikające ze współpracy biznesu i społeczeństw. W trakcie spotkania dzielono się doświadczeniami we wdrażaniu w życie dziesięciu zasad, do których przestrzegania zobowiązują się wszyscy przystępujący do Global Compact. Maciej Witucki w swym wystąpieniu podkreślił wagę edukacji dzieci w tworzeniu nowoczesnego społeczeństwa informacyjnego.

Global Compact to inicjatywa Sekretarza Generalnego ONZ ogłoszona w styczniu 1999 roku. Stanowi ona wezwanie skierowane do biznesu, by kierował się zasadami praw człowieka, praw pracowniczych, ochrony środowiska i przeciwdziałania korupcji. Telekomunikacja Polska jest pierwszym operatorem telekomunikacyjnym w Polsce, który przyłączył się do Global Compact.

TP stosuje dobre praktyki w relacjach z otoczeniem biznesowym oraz angażuje się w programy społeczne, m.in. „Telefon do Mamy” czy „Szkoła bez przemocy”. Cztery miliony dzieci korzysta w szkołach z Internetu dzięki programowi „Edukacja z Internetem TP”. Firma wspólnie z Programem Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju walczy z wykluczeniem informacyjnym mieszkańców wsi. Dzięki temu, w pierwszym w Polsce rankingu „Good Company Ranking 2007” TP znalazła się na wysokim, trzecim miejscu.

źródło: TPSA

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei Enterprise po raz pierwszy prezentuje się podczas MWC

Dział Enterprise Business Group (Huawei Enterprise) firmy Huawei, po raz pierwszy jest obecny na największych na świecie targach telekomunikacyjnych – MWC w Barcelonie. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej