Archiwalne

Rebranding marki ipfon

04.12.2008

Operator telefonii internetowej ipfon zmienił wizerunek. Powstało nowe logo, serwis www, forum, rejestrator usług oraz aplikacja kliencka ipfon24.

„Z sukcesem zakończyliśmy działania rebrandingowe, mające na celu odświeżenie i uspójnienie wizerunku, a także poprawę ergonomii i funkcjonalności w zakresie serwisu www, forum dyskusyjnego oraz aplikacji klienckich” - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.

Nowe logo
Nowym symbolem marki ipfon jest słuchawka oraz fragment tarczy telefonicznej wizualizującej rozchodzący się sygnał. Kula i symbole w nią wpisane są metaforą naszej planety i nasuwają bezpośrednie skojarzenie z globalnym zasięgiem działania usług telefonii internetowej ipfon. Dominującym kolorem jest pomarańcz, który obrazuje dynamizm, elastyczność, nowoczesność oraz otwartość, a te cechy są wartościami, jakimi ipfon kieruje się w swojej działalności biznesowej.

Nowy serwis www
Nowe rozwiązania wdrożone w ramach serwisu internetowego http://www.ipfon.pl/ to budowanie lekkiej, wyraźnej i wygodnej w użytkowaniu formy. Strona posiada otwartą formę, a jej elementy ofertowe i identyfikacyjne pozwalają na szybkie dotarcie do szukanej informacji. Struktura serwisu jest zgodna z najwyższymi standardami w zakresie użyteczności. Szybki i wygodny dostęp do aplikacji ipfon24, rejestracji czy modułu "Od czego zacząć" to jeden z wielu elementów, które mają na celu ułatwienie korzystania i zarządzania warstwą kliencką w ramach usług firmy.

Prace przygotowała i przeprowadziła agencja reklamowa Difronte.

źródło: ipfon

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News Gdzie kupić tanią domenę, o czym pamiętać?

Zastanawiasz się, gdzie znaleźć tanią domenę internetową, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dzisiaj podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze dostawcy i jak uniknąć typowych pułapek. Czytaj dalej i dowiedz się, jak kupić tanią domenę! czytaj więcej

News Profesjonalna strona internetowa - fundament sukcesu w biznesie

Dobrze zaprojektowana i zoptymalizowana witryna to dziś jeden z podstawowych elementów prowadzenia firmy. Profesjonalna strona internetowa wspiera sprzedaż, buduje zaufanie i zapewnia widoczność w sieci. Kluczowe są nie tylko estetyka i funkcjonalność, ale też odpowiednie przygotowanie pod SEO. Dlatego warto podejść do tematu kompleksowo – od projektu po promocję. czytaj więcej