Archiwalne

Rachunki TP w ekologicznych kopertach

28.05.2008

Od czerwca br. wszyscy klienci TP będą otrzymywać faktury w nowych, ekologicznych kopertach.  To kolejny przykład działań firmy na rzecz ochrony środowiska. 

Ekologiczne koperty wyglądem nie różnią się znacząco od tradycyjnych. Są gładkie, o delikatnym odcieniu szarości i znajduje się na nich specjalny eko-znaczek w kształcie listka. Wykonane są z makulatury, ale spełniają wszystkie standardy jakości i wytrzymałości. 

To nie jedyny przykład działań proekologicznych firmy. Od listopada ubiegłego roku TP zachęca do korzystania z elektronicznej faktury zamiast papierowej. To wygodne rozwiązanie dla klientów, a jednocześnie chroniące środowisko. E-faktura w pełni zastępuję papierowy dokument. TP dostarcza ją w ciągu 24 godzin od wystawienia na skrzynkę e-mailową klienta. 

Ponadto, od 2008 roku wszystkie firmy dostarczające materiały papierowe dla TP muszą posiadać certyfikat FCE tj. dobrej gospodarki leśnej, świadczący o tym, że materiał został pozyskany z lasów, które dbają o sadzenie nowych drzew i nie prowadzą rabunkowej gospodarki leśnej.

źródło: TPSA

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

News Fotowoltaika - jak to działa?

Od kilku lat coraz śmielej i częściej znajduje zastosowanie w zaopatrywaniu w energię domów, firm i wszelkiego rodzaju urządzeń. Na początku wybierali ją Ci, którzy stawiali ekologię ponad ekonomią. Teraz, wykorzystując nowoczesny sprzęt, jest w stanie generować taką ilość energii, która z czasem gwarantuje zwrot inwestycji oraz oszczędności w stosunku do pozyskiwania energii elektrycznej ze źródeł tradycyjnych. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Wiadomości firmowe „Zrób to sam” - uwolnij swoją kreatywność w gospodarstwach Roter Hahn

Podczas urlopu w gospodarstwie zrzeszonym w ramach organizacji Roter Hahn, goście mogą się zrelaksować i wypocząć w przytulnych apartamentach, obserwując przez okno zimowy krajobraz niezwykłej okolicy. czytaj więcej