Archiwalne

Orange rozpoczął pilotaż wirtualnej recepcji

28.10.2008

Zobacz więcej na Orange.pl.

Lekarze prowadzący indywidualne praktyki zostali zaproszeni do testu wirtualnej recepcji, która jeszcze w 2008 roku znajdzie się w ofercie Orange. Dzięki niej, przy użyciu internetu bądź telefonu komórkowego pacjenci mogą szybko zarejestrować wizytę wybierając dogodny termin, a lekarze zyskują natychmiastowy dostęp do swojego kalendarza, ograniczając przy tym koszty administracyjne.

Orange, jako pierwszy operator telekomunikacyjny wprowadzi na rynek serwis internetowy zawierający wygodną aplikację do samodzielnej rejestracji wizyt przez pacjentów. Wirtualna recepcja pozwala na automatyczne wysyłanie pacjentom sms'ów z przypomnieniem o terminie wizyty lub zmianach w grafiku. Sms'y od pacjenta, są natomiast wykorzystywane do potwierdzenia terminu wizyty, co eliminuje ryzyko przypadkowych lub błędnych zapisów. Lekarze mogą skorzystać też z funkcji udostępniania informacji zawartych w kalendarzu swoim współpracownikom.

W ramach usługi lekarz otrzymuje dodatkowo szablon, który w prosty sposób (wpisując odpowiednie informacje, dodając zdjęcia i pliki graficzne) może zamienić w stronę internetową swojej praktyki. Pozwala to wykorzystać własną lub otrzymaną od Orange domenę internetową (www.nazwafirmy.orangemail.pl). Dzięki temu, z tej usługi mogą skorzystać lekarze, którzy mają już strony internetowe, jak i Ci dla których będzie to nowość.

W ramach pilotażu, z wirtualnej recepcji można korzystać poprzez usługi e-mail Box lub e-mail Box Pakiet. Użytkownik otrzyma skrzynkę o pojemności 1 GB wraz z licencją MS Outlook 2003 lub 2007 oraz dostęp do wirtualnej recepcji. Aplikację obsługują też wybrane telefony komórkowe wyposażone w system Windows Mobile. Po wprowadzeniu komercyjnej usługi, abonament za korzystanie z wirtualnej recepcji wynosić będzie 50 zł netto, czyli 61 zł z VAT.

Wirtualna recepcja przeznaczona jest dla indywidualnych praktyk lekarskich, czyli grupy kilkunastu tysięcy potencjalnych klientów. Usługa pozwoli im zmniejszyć koszty funkcjonowania, poprawi efektywność oraz komfort pacjenta.

źródło: Orange

News Wirtualna rzeczywistość w codziennym życiu. Jak technologia zmienia dom?

Przyszłość, o której jeszcze do niedawna czytałeś w powieściach science fiction, dzieje się tu i teraz. Technologia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR) przestaje być jedynie domeną entuzjastów gier wideo, przenikając do twoich domów i zmieniając sposób, w jaki pracujesz, uczysz się, projektujesz i spędzasz wolny czas. Czy jesteś gotowy na to, by twoja przestrzeń życiowa stała się centrum innowacji, a granice między tym, co realne, a tym, co cyfrowe, zaczęły się zacierać? czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Jak zrobić domowe studio nagrań? Niezbędne kable i akcesoria

Zastanawiasz się, jak zrobić domowe studio nagrań, które pozwoli Ci nagrywać z dobrą jakością i bez kompromisów? Dzięki zdobyczom współczesnej techniki możesz to nawet w zaciszu własnego domu! Zanim jednak rzucisz się w wir zakupów, dowiedz się, od czego zacząć i w co warto zainwestować. Własne domowe studio nagrań to marzenie wielu muzyków i aspirujących podcasterów, warto więc dobrze się do takich zakupów przygotować. Na co więc zwrócić szczególną uwagę, kiedy tworzysz to swoiste „centrum dowodzenia” obsługujące systemy zarządzania sprzętem audio? czytaj więcej

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej