Archiwalne

Nowy starter Orange Music 7 - nawet 900 minut z wybranym numerem

08.01.2009

Zobacz więcej na Orange.pl.

W ofercie Orange Music pojawił się nowy produkt - Starter Orange Music 7 z atrakcyjnym bonusem. Klienci Orange Music mają możliwość skorzystania z nowej usługi Jeden Jedyny, która pozwala na swobodne rozmowy i SMS-y z wybraną osobą.

Cena startera Orange Music to 7 zł. Na start klient otrzymuje 7 zł, do wykorzystania na połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci. Dodatkowo otrzymuje bonus - nawet 900 darmowych minut i SMS-ów (po 300 minut/SMS-ów przez 3 miesiące na kontakty z wybranym numerem w Orange lub po 300 minut przez 3 miesiące z wybranym numerem stacjonarnym).

Aby aktywować bonus na starterze, wystarczy wysłać SMS pod numer 117 w treści wpisując AKT XXXXXXXXX (gdzie XXXXXXXXX to wybrany numer Orange lub stacjonarny), nie wcześniej niż 24 godziny po aktywacji startera. Koszt SMS-a to 15 gr. By korzystać z darmowych rozmów na starterze, klient musi przez cały czas mieć możliwość wykonywania połączeń.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Najlepsi operatorzy komórkowi - gdzie przenieść numer?

Zastanawiasz się, do której sieci warto przenieść numer, żeby płacić mniej i zyskać więcej internetu? Coraz więcej operatorów oferuje elastyczne subskrypcje bez umów, z prostą aktywacją online i bonusami na start. Poznaj najlepsze sieci komórkowe i sprawdź, jak szybko oraz wygodnie zmienić operatora, nie tracąc numeru. czytaj więcej

News Nie masz Wi-Fi? Drukuj z telefonu przez USB w kilku prostych krokach

Obecnie większość osób stosuje bezprzewodowe metody druku, ale nie oznacza to, że w nowoczesnych drukarkach nie można skorzystać z tradycyjnych rozwiązań. Jeśli nie masz dostępu do Wi-Fi lub Bluetooth, wystarczy Ci kabel USB. Jak drukować pliki z telefonu z użyciem takiego przewodu? czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej