Archiwalne

Od 23 listopada Telewizja Cyfrowa UPC dostępna także w Gnieźnie i Wrześni

23.11.2009

UPC Polska wprowadza usługę telewizji cyfrowej do dwóch wielkopolskich miast – Gniezna i Wrześni.

Telewizja Cyfrowa UPC oferuje przede wszystkim wygodę, którą daje możliwość zatrzymywania telewizji na żywo i nagrywania ulubionych programów, a także lepsze wrażenia audiowizualne dzięki cyfrowej jakości obrazu i dźwięku. W ofercie dostępnych jest ponad 100 różnorodnych kanałów, w tym również nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD).

Od 23 listopada br. oferta Telewizji Cyfrowej UPC będzie dostępna w dwóch kolejnych miastach – Gnieźnie oraz Wrześni. Usługa Telewizji Cyfrowej UPC dostępna jest już w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Kielcach, Bydgoszczy, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie, Częstochowie i wielu mniejszych miejscowościach. Obecnie korzysta z niej już ponad 200 tys. klientów.

Komfort, wygoda, jakość: Dla wszystkich. To proste.

Telewizja Cyfrowa UPC to szereg nowych możliwości dla widzów, a także znacznie większy wybór kanałów. Cyfrowa Telewizja UPC oferuje także wybór różnorodnych kanałów w standardzie HD. Są to Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, HBO HD, Polsat Sport HD, TVN HD, National Geographic Channel HD, History Channel HD i TVS HD. Oferta kanałów dostępnych w jakości HD będzie dalej poszerzana.

Atutem usługi telewizji cyfrowej są nowe funkcjonalności, dostępne dzięki dekoderom UPC Mediabox. UPC Mediabox z nagrywarką cyfrową pozwala na nagrywanie programu telewizyjnego, nawet podczas oglądania audycji na innym kanale. Możliwe jest także nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego. Nagrywanie można zaplanować np. z tygodniowym wyprzedzeniem lub ustawić w trybie cyklicznym (np. codziennie, raz w tygodniu) przy użyciu łatwego w obsłudze elektronicznego przewodnika po programach (EPG). Przewodnik ten ułatwia również nawigację i dostarcza wielu informacji ułatwiających wybór pozycji programowej. Pozwala również na łatwe i wygodne ustawienie przypomnienia o wybranym programie. Przydatnym rozwiązaniem są również usługi interaktywne, wśród których dostępne są m.in. gry oraz konkursy z możliwością głosowania przez dekoder, opcja zamawiania usług UPC za pomocą dekodera, a od niedawna Interaktywne UPC Info umożliwiające szybki dostęp do informacji o aktualnych promocjach, konkursach, poradach dotyczących telewizji cyfrowej oraz dostęp do danych kontaktowych.

W ofercie Telewizji Cyfrowej UPC klienci mają do wyboru dwa podstawowe pakiety – Select i Max:

Pakiet Select: to zestaw kanałów ogólnorozrywkowych i tematycznych obejmujący programy oferowane dotąd w analogowym Pakiecie Pełnym oraz wybrane nowości, których dotychczas nie było w ofercie UPC. Obecnie jest to blisko 80 różnorodnych programów, w tym 3 w wysokiej rozdzielczości (HD).

Pakiet Max: to bogaty wybór programów telewizyjnych, obejmujący wszystkie kanały pakietu Select i dodatkowo szeroki wachlarz niemal 30 różnorodnych tematycznie nowości programowych. Pakiet Max to ponad 100 kanałów, w tym 5 kanałów HD.

Pakiety Premium: oferta programowa Telewizji Cyfrowej UPC jest dodatkowo wzbogacona o kanały Premium. Wśród Pakietów Premium znajdą się: Canal+ (6 kanałów, w tym 2 HD), HBO (4 kanały, w tym 1 HD), Cinemax (2 kanały), HBO + Cinemax (6 kanałów, w tym 1 HD), Pakiet eXtra (3 kanały dla widzów dorosłych i 3 kanały hobbystyczno-sportowe), oraz Pakiet eXtra Sport (5 kanałów sportowo-hobbystycznych)

Trzy usługi, jeden operator – atrakcyjna oferta na zakup trzech usług

Telewizja Cyfrowa UPC jest dostępna również w pakietach z usługą dostępu do Internetu i telefoniczną. Zgodnie z misją: Dla wszystkich. To proste, UPC proponuje obecnym oraz przyszłym klientom przejrzyste i atrakcyjne oferty promocyjne na zakup potrójnej usługi. W sierpniu br. UPC wprowadziło nową promocję „Kup 3 płać za 2”, dzięki której klient zamawiający wszystkie trzy usługi UPC otrzymuje jedną z nich bez dodatkowych opłat na zawsze. Promocja ta jest prostym i wygodnym rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej