Archiwalne

Od 23 listopada Telewizja Cyfrowa UPC dostępna także w Gnieźnie i Wrześni

23.11.2009

UPC Polska wprowadza usługę telewizji cyfrowej do dwóch wielkopolskich miast – Gniezna i Wrześni.

Telewizja Cyfrowa UPC oferuje przede wszystkim wygodę, którą daje możliwość zatrzymywania telewizji na żywo i nagrywania ulubionych programów, a także lepsze wrażenia audiowizualne dzięki cyfrowej jakości obrazu i dźwięku. W ofercie dostępnych jest ponad 100 różnorodnych kanałów, w tym również nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD).

Od 23 listopada br. oferta Telewizji Cyfrowej UPC będzie dostępna w dwóch kolejnych miastach – Gnieźnie oraz Wrześni. Usługa Telewizji Cyfrowej UPC dostępna jest już w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Kielcach, Bydgoszczy, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie, Częstochowie i wielu mniejszych miejscowościach. Obecnie korzysta z niej już ponad 200 tys. klientów.

Komfort, wygoda, jakość: Dla wszystkich. To proste.

Telewizja Cyfrowa UPC to szereg nowych możliwości dla widzów, a także znacznie większy wybór kanałów. Cyfrowa Telewizja UPC oferuje także wybór różnorodnych kanałów w standardzie HD. Są to Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, HBO HD, Polsat Sport HD, TVN HD, National Geographic Channel HD, History Channel HD i TVS HD. Oferta kanałów dostępnych w jakości HD będzie dalej poszerzana.

Atutem usługi telewizji cyfrowej są nowe funkcjonalności, dostępne dzięki dekoderom UPC Mediabox. UPC Mediabox z nagrywarką cyfrową pozwala na nagrywanie programu telewizyjnego, nawet podczas oglądania audycji na innym kanale. Możliwe jest także nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego. Nagrywanie można zaplanować np. z tygodniowym wyprzedzeniem lub ustawić w trybie cyklicznym (np. codziennie, raz w tygodniu) przy użyciu łatwego w obsłudze elektronicznego przewodnika po programach (EPG). Przewodnik ten ułatwia również nawigację i dostarcza wielu informacji ułatwiających wybór pozycji programowej. Pozwala również na łatwe i wygodne ustawienie przypomnienia o wybranym programie. Przydatnym rozwiązaniem są również usługi interaktywne, wśród których dostępne są m.in. gry oraz konkursy z możliwością głosowania przez dekoder, opcja zamawiania usług UPC za pomocą dekodera, a od niedawna Interaktywne UPC Info umożliwiające szybki dostęp do informacji o aktualnych promocjach, konkursach, poradach dotyczących telewizji cyfrowej oraz dostęp do danych kontaktowych.

W ofercie Telewizji Cyfrowej UPC klienci mają do wyboru dwa podstawowe pakiety – Select i Max:

Pakiet Select: to zestaw kanałów ogólnorozrywkowych i tematycznych obejmujący programy oferowane dotąd w analogowym Pakiecie Pełnym oraz wybrane nowości, których dotychczas nie było w ofercie UPC. Obecnie jest to blisko 80 różnorodnych programów, w tym 3 w wysokiej rozdzielczości (HD).

Pakiet Max: to bogaty wybór programów telewizyjnych, obejmujący wszystkie kanały pakietu Select i dodatkowo szeroki wachlarz niemal 30 różnorodnych tematycznie nowości programowych. Pakiet Max to ponad 100 kanałów, w tym 5 kanałów HD.

Pakiety Premium: oferta programowa Telewizji Cyfrowej UPC jest dodatkowo wzbogacona o kanały Premium. Wśród Pakietów Premium znajdą się: Canal+ (6 kanałów, w tym 2 HD), HBO (4 kanały, w tym 1 HD), Cinemax (2 kanały), HBO + Cinemax (6 kanałów, w tym 1 HD), Pakiet eXtra (3 kanały dla widzów dorosłych i 3 kanały hobbystyczno-sportowe), oraz Pakiet eXtra Sport (5 kanałów sportowo-hobbystycznych)

Trzy usługi, jeden operator – atrakcyjna oferta na zakup trzech usług

Telewizja Cyfrowa UPC jest dostępna również w pakietach z usługą dostępu do Internetu i telefoniczną. Zgodnie z misją: Dla wszystkich. To proste, UPC proponuje obecnym oraz przyszłym klientom przejrzyste i atrakcyjne oferty promocyjne na zakup potrójnej usługi. W sierpniu br. UPC wprowadziło nową promocję „Kup 3 płać za 2”, dzięki której klient zamawiający wszystkie trzy usługi UPC otrzymuje jedną z nich bez dodatkowych opłat na zawsze. Promocja ta jest prostym i wygodnym rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów.

źródło: UPC