Archiwalne

Od 23 listopada Telewizja Cyfrowa UPC dostępna także w Gnieźnie i Wrześni

23.11.2009

UPC Polska wprowadza usługę telewizji cyfrowej do dwóch wielkopolskich miast – Gniezna i Wrześni.

Telewizja Cyfrowa UPC oferuje przede wszystkim wygodę, którą daje możliwość zatrzymywania telewizji na żywo i nagrywania ulubionych programów, a także lepsze wrażenia audiowizualne dzięki cyfrowej jakości obrazu i dźwięku. W ofercie dostępnych jest ponad 100 różnorodnych kanałów, w tym również nadawanych w wysokiej rozdzielczości (HD).

Od 23 listopada br. oferta Telewizji Cyfrowej UPC będzie dostępna w dwóch kolejnych miastach – Gnieźnie oraz Wrześni. Usługa Telewizji Cyfrowej UPC dostępna jest już w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Kielcach, Bydgoszczy, Lublinie, Kędzierzynie Koźlu, Lubinie, Częstochowie i wielu mniejszych miejscowościach. Obecnie korzysta z niej już ponad 200 tys. klientów.

Komfort, wygoda, jakość: Dla wszystkich. To proste.

Telewizja Cyfrowa UPC to szereg nowych możliwości dla widzów, a także znacznie większy wybór kanałów. Cyfrowa Telewizja UPC oferuje także wybór różnorodnych kanałów w standardzie HD. Są to Canal+ Film HD, Canal+ Sport HD, HBO HD, Polsat Sport HD, TVN HD, National Geographic Channel HD, History Channel HD i TVS HD. Oferta kanałów dostępnych w jakości HD będzie dalej poszerzana.

Atutem usługi telewizji cyfrowej są nowe funkcjonalności, dostępne dzięki dekoderom UPC Mediabox. UPC Mediabox z nagrywarką cyfrową pozwala na nagrywanie programu telewizyjnego, nawet podczas oglądania audycji na innym kanale. Możliwe jest także nagrywanie dwóch programów jednocześnie podczas oglądania trzeciego. Nagrywanie można zaplanować np. z tygodniowym wyprzedzeniem lub ustawić w trybie cyklicznym (np. codziennie, raz w tygodniu) przy użyciu łatwego w obsłudze elektronicznego przewodnika po programach (EPG). Przewodnik ten ułatwia również nawigację i dostarcza wielu informacji ułatwiających wybór pozycji programowej. Pozwala również na łatwe i wygodne ustawienie przypomnienia o wybranym programie. Przydatnym rozwiązaniem są również usługi interaktywne, wśród których dostępne są m.in. gry oraz konkursy z możliwością głosowania przez dekoder, opcja zamawiania usług UPC za pomocą dekodera, a od niedawna Interaktywne UPC Info umożliwiające szybki dostęp do informacji o aktualnych promocjach, konkursach, poradach dotyczących telewizji cyfrowej oraz dostęp do danych kontaktowych.

W ofercie Telewizji Cyfrowej UPC klienci mają do wyboru dwa podstawowe pakiety – Select i Max:

Pakiet Select: to zestaw kanałów ogólnorozrywkowych i tematycznych obejmujący programy oferowane dotąd w analogowym Pakiecie Pełnym oraz wybrane nowości, których dotychczas nie było w ofercie UPC. Obecnie jest to blisko 80 różnorodnych programów, w tym 3 w wysokiej rozdzielczości (HD).

Pakiet Max: to bogaty wybór programów telewizyjnych, obejmujący wszystkie kanały pakietu Select i dodatkowo szeroki wachlarz niemal 30 różnorodnych tematycznie nowości programowych. Pakiet Max to ponad 100 kanałów, w tym 5 kanałów HD.

Pakiety Premium: oferta programowa Telewizji Cyfrowej UPC jest dodatkowo wzbogacona o kanały Premium. Wśród Pakietów Premium znajdą się: Canal+ (6 kanałów, w tym 2 HD), HBO (4 kanały, w tym 1 HD), Cinemax (2 kanały), HBO + Cinemax (6 kanałów, w tym 1 HD), Pakiet eXtra (3 kanały dla widzów dorosłych i 3 kanały hobbystyczno-sportowe), oraz Pakiet eXtra Sport (5 kanałów sportowo-hobbystycznych)

Trzy usługi, jeden operator – atrakcyjna oferta na zakup trzech usług

Telewizja Cyfrowa UPC jest dostępna również w pakietach z usługą dostępu do Internetu i telefoniczną. Zgodnie z misją: Dla wszystkich. To proste, UPC proponuje obecnym oraz przyszłym klientom przejrzyste i atrakcyjne oferty promocyjne na zakup potrójnej usługi. W sierpniu br. UPC wprowadziło nową promocję „Kup 3 płać za 2”, dzięki której klient zamawiający wszystkie trzy usługi UPC otrzymuje jedną z nich bez dodatkowych opłat na zawsze. Promocja ta jest prostym i wygodnym rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich, zarówno nowych, jak i obecnych klientów.

źródło: UPC

News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?

Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy

W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcej

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

News Najlepszy router - na co zwracać uwagę podczas zakupu?

Router to najważniejsze urządzenie domowej sieci. Pozwala różnym urządzeniom połączyć się z siecią Wi-Fi. Aby jednak połączenie było prawidłowe, trzeba dysponować dobrym routerem. Wybór tego urządzenia staje się więc kwestią kluczową. Na jakie parametry zwracać uwagę podczas zakupu? Jakie urządzenie pozwala na podłączenie kilku innych jednocześnie? czytaj więcej

News Umówione spotkanie w salonach sprzedaży UPC poprzez Booksy

Chyba nikt nie lubi marnować czasu, prawda? UPC dba o klienta i już teraz można umówić się na spotkanie w terminie i czasie który Ci tylko pasuje, poprzez największą platformę rezerwacyjną dostępną w aplikacji mobilnej jak i na stronie internetowej Booksy. Dodatkowo, na początek w Warszawie, poprzez aplikację Booksy będzie można również umówić spotkanie z mobilnym doradcą UPC w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. czytaj więcej

News UPC Polska ma najszybszy internet światłowodowy

W lutym odbył się kolejny ranking SpeedTest. UPC Polska okazała się najszybszym ogólnopolskim operatorem internetu światłowodowego. Średni wynik sieci UPC przekroczył poziom 150 Mb/s - czyli dwukrotnie wyższy wynik od średniej prędkości krajowej. czytaj więcej

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

Samsung Razem Bardziej – Kupując smartfon Galaxy otrzymasz głośnik lub słuchawki legendarnej marki Marshall

Razem Bardziej to nowa promocja firmy Samsung, w ramach której zakup wybranych smartfonów z linii Galaxy premiowany jest jednym z urządzeń kultowej w branży muzycznej firmy Marshall. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD. czytaj więcej

IPLA „Pierwsza klasa” w IPLI przed premierą telewizyjną

W telewizji internetowej IPLA pojawił się nowy paradokument dla młodzieży „Pierwsza klasa”. Produkcja opowiada historie o fascynacjach, wyzwaniach i problemach, jakie dotykają nastolatków. Jest dostępna bezpłatnie, można ją pobrać na telefon lub tablet i odtwarzać bez konieczności łączenia się z Internetem. Seria będzie emitowana także przez stację Super Polsat. czytaj więcej

Plus Plus: Odbierz Jesienny Bonus do doładowania

Za oknem szaro i ponuro, ale użytkownicy usług „na kartę” w Plusie i Plushu mogą się pocieszyć bonusem 50% do doładowania o wartości od 30 zł do 99 zł. Promocja będzie dostępna tylko przez jeden dzień – czwartek 23 listopada. czytaj więcej