Archiwalne

Nowinki ze SKLEPU mBank mobile

03.07.2008

Od lipca 2008 mBank mobile wprowadza do swojego sklepu nowe telefony. Na szczególną uwagę zasługują Nokia E71, Nokia 6300i oraz Nokia 5000.

Nokia E71 to model typowo biznesowy, który umożliwia łatwy i szybki (z wykorzystaniem transmisji HSDPA 3,6 Mbps) dostęp do poczty elektronicznej - skrzynka służbowa i prywatna dostępne są pod jednym, dedykowanym klawiszem. Pełna klawiatura QWERTY to wygoda wpisywania wiadomości. Bateria wystarcza na 10,5 h rozmowy. Dodatkowo telefon posiada wbudowany GPS z oprogramowaniem Nokia Maps. Telefon dostępny już za 79 PLN miesięcznie.

Nokia 6300i łączy w sobie elementy znane z bardzo popularnego modelu Nokia 6300. Nowa wersja telefonu posiada metaliczną obudowę oraz świetny wyświetlacz. Z nowych funkcji warto wymienić wbudowany WLAN, pozwalający na nawiązywanie tanich połączeń VoIP w domu, czy pracy. Telefon ten posiada również aparat fotograficzny o rozdzielczości 2 megapikseli. W SKLEPIE mBank mobile dostępny jest od 42 PLN miesięcznie.

Nokia 5000 to prosty aparat z opcją multimediów, posiada aparat fotograficzny o rozdzielczości 1,3 megapiksela z funkcją nagrywania wideo, duży wyświetlacz (przekątna 2 cale), oraz wbudowany odtwarzacz muzyczny i radio. Telefon dostępny już za 21 PLN miesięcznie.

Telefony sprzedawane w SKLEPIE mBank mobile są fabrycznie nowe, bez zainstalowanego simlocka. Wszystkie posiadają 24 miesięczną gwarancję, dostarczane są przesyłką kurierską bez dodatkowych opłat. Ponadto, przy zakupie każdego telefonu można otrzymać starter mBank mobile.

Klienci mBanku mogą kupić telefony dostępne także w ofercie kredytowej, bez wychodzenia z domu, zbędnych formalności, z decyzją kredytową w 15 minut.

źródło: mBank mobile

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Armatki hukowe – zastosowanie w ogrodnictwie i rolnictwie

W rolnictwie, ogrodnictwie, a także na wielu różnorodnych plantacjach, ochrona plonów jest jednym z ważniejszych zadań, przed którym nie uciekniemy. czytaj więcej

News 5 kluczowych strategii dla zwiększenia produktywności biura

Zatroszcz się o swoich pracowników oraz ich miejsce pracy, a przełoży się to na wymierne korzyści dla Ciebie i Twojej firmy. Poznaj najważniejsze elementy, od których warto zacząć maksymalizację efektywności w biurze. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej

News Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?

Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i zmianami w preferencjach zakupowych konsumentów, e-commerce stało się nieodłączną częścią dzisiejszego świata biznesu. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na przeniesienie swoich działalności do sieci lub rozpoczyna swoją przygodę ze sprzedażą online. W tym konkurencyjnym środowisku skuteczna reklama staje się kluczowym czynnikiem sukcesu dla każdego sklepu internetowego, tak więc nasuwa się pytanie: „Jak skutecznie reklamować sklep internetowy?”, na które odpowiemy w tym artykule. czytaj więcej