Archiwalne

Nowe usługi TP - niższe koszty telefonu domowego

29.05.2008

Wybrane numery, rozmowy z rabatem, moja godzina i pakiet minut komórkowych - to 4 kategorie usług Telekomunikacji Polskiej, dzięki którym od czerwca klienci indywidualni mogą znacząco obniżyć swoje rachunki za telefon stacjonarny.

Klienci będą mogli za darmo rozmawiać nawet z 5 wybranymi numerami stacjonarnymi. Do wyboru jest też oferta, która pozwala za darmo dzwonić do sieci stacjonarnych przez godzinę dziennie. Zainteresowane osoby mogę też skorzystać z 50 proc. rabatu na rozmowy do sieci stacjonarnych i na komórki, albo wybrać pakiet 30 minut miesięcznie do sieci mobilnych. 

Wybrane numery tp - usługa umożliwia nieograniczone rozmowy z wybranymi numerami we wszystkich sieciach stacjonarnych. Miesięczna opłata za 1 numer to 10 zł brutto, 2 numery kosztują 17 zł, 3 numery - 23 zł, 4 numery - 27 zł, a za 5 numerów klient zapłaci 29 zł miesięcznie. 

Rozmowy z rabatem tp - oferta pozwala klientom z 50 proc. rabatem prowadzić nieograniczoną liczbę rozmów we wszystkich sieciach stacjonarnych oraz na komórki. Do wyboru są 3 warianty usługi: zniżka na połączenia w sieciach stacjonarnych za 10 zł brutto miesięcznie, zniżka na połączenia do sieci komórkowych za 10 zł lub zniżka na połączenia do sieciach stacjonarnych i na komórki za 18 zł. 

Moja godzina tp - płacąc 10 zł brutto klient dostaje 30 godzin miesięcznie na rozmowy do wszystkich sieci stacjonarnych. Wybiera swoją „szczęśliwą godzinę" (od 10.00 do 11.00 lub od 16.00 do 17.00) i codziennie przez godzinę może rozmawiać nie martwiąc się o koszty. Według statystyk TP, zaproponowane przedziały godzinowe są czasem, kiedy Polacy najczęściej rozmawiają z telefonów domowych. 

Pakiet minut komórkowych tp - dzięki tej usłudze za 12,90 zł brutto klienci mogą wydzwonić 30 minut miesięcznie do sieci mobilnych. Oznacza to, ze w ramach pakietu za minutę rozmowy zapłacą tylko 0,43 zł.

źródło: TPSA

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Zadbaj o swój telefon!

Chcesz zainwestować w bezpieczeństwo Twojego sprzętu? Warto zadbać o ochronę ekranu. Zakup szkła hartowanego wysokiej jakości będzie strzałem w dziesiątkę!

- Dlaczego warto kupić szkło hartowane do telefonu?
- Czym się kierować przy zakupie szkła hartowanego? czytaj więcej

News Kamery do monitoringu - na co zwrócić uwagę przy zakupie i konfiguracji?

Wybór odpowiednich kamer do monitoringu może zadecydować o bezpieczeństwie Twojego domu lub firmy. Nie chodzi tylko o specyfikacje techniczne, ale także o to, jak dobrze urządzenia spełniają Twoje potrzeby. W tym artykule przyjrzymy się kluczowym aspektom, które warto rozważyć przy zakupie i konfiguracji systemu monitoringu, aby zapewnić sobie spokój i ochronę na najwyższym poziomie. czytaj więcej

News Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie - przewaga konkurencyjna na rynku logistycznym

Nowoczesne technologie w spedycji i transporcie stają się kluczowym elementem, który może zapewnić przewagę konkurencyjną na rynku logistycznym. W artykule omówimy, jak innowacje wpływają na efektywność i szybkość procesów transportowych, a także jakie rozwiązania mogą pomóc firmom wyróżnić się w branży. Zapraszamy do lektury. Odkryj, jak technologia kształtuje przyszłość logistyki! czytaj więcej