Archiwalne

Nieprawidłowe informacje o rozdzieleniu neostrady tp

23.01.2007

TP S.A. udziela abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych - informuje Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wpływają skargi abonentów, dotyczącymi kwestii udzielania przez Telekomunikację Polską S.A. (m.in. w punktach sprzedaży, telepunktach, czy też za pośrednictwem Błękitnej Linii) swoim abonentom nieprawidłowych informacji związanych z rozdzieleniem usługi neostrada tp od usług telefonicznych, w szczególności informacji odnoszących się do terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp.

Prezes UKE w dniu 18 stycznia 2007 r. wystąpił do Prezesa Spółki z sugestią podjęcia stosownych działań, mających na celu zapewnienie abonentom uzyskiwania od Spółki rzetelnych i prawdziwych danych/informacji.

Odnosząc się do kwestii terminu wypowiadania umów o świadczenie usługi neostrada tp w związku ze zmianą Regulaminu świadczenia usługi neostrada tp, Prezes UKE podkreśla, iż:

1) zgodnie z postanowieniami § 32 ust. 3 ww. Regulaminu, wypowiedzenie umowy, o którym mowa w ust. 1 i 2 danego paragrafu, może nastąpić jedynie przed wejściem w życie danego Regulaminu i jest skuteczne od dnia jego wejścia w życie;
2) zważywszy na wskazany w § 33 powyższego Regulaminu termin wejścia w życie jego postanowień - określony na dzień 15 lutego 2007 r. - wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi neostrada tp, związane z faktem nie zaakceptowania przez abonenta zmian danego Regulaminu, jest skuteczne od dnia 15 lutego 2007 r., a nie jak informuje Spółka: dopiero z końcem lutego 2007 r.

Źródło: UKE

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej