Archiwalne

MOBILKING najbardziej rozpoznawalną marką wśród MVNO

03.10.2008

MobilKing osiąga wynik kilkakrotnie wyższy od swoich konkurentów w badaniach rozpoznawalności wirtualnych sieci komórkowych.

Najnowsze badania marek MVNO, przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, jasno wskazują, że najpopularniejszą marką wśród wszystkich operatorów sieci wirtualnych jest MOBILKING. 30,60 proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% w wspomaganej znajomości marek to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata operator jest znany aż przez 63,4% osób w Polsce. Badanie przeprowadzono na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych kobiet i mężczyzn.

Wyniki badań „Marka MVNO” potwierdzają pozycję MOBILKING jako największego operatora sieci wirtualnej na polskim rynku. MOBILKING już po 3 miesiącach od rozpoczęcia działalności stał się największym MVNO w kraju, a od sierpnia br. może pochwalić się 100 tysiącami użytkowników.

Wg operatora o sukcesie sprzedażowym i popularności MOBILKING zadecydowało pięć czynników: starannie zdefiniowana grupa docelowa, doskonale zrealizowana kampania reklamowa, niskie ceny, przejrzysta oferta oraz szeroka dystrybucja. Mężczyźni wreszcie dostali swojego operatora, który oferuje im dużo sportu i męskiej rozrywki. Reklamy i cała kampania odbiły się dużym echem, co zwiększyło znajomość marki MOBILKING. Prosta, a przede wszystkim zrozumiała oferta bez dodatkowych warunków i gwiazdek łatwo zapada w pamięć. Rozbudowana sieć dystrybucji (40 tys. punktów sprzedaży i 60 tys. punktów z doładowaniami) umożliwia zakup karty MOBILKING i doładowanie praktycznie w każdym miejscu w Polsce.

„MOBILKING od początku wyróżnia się na tle konkurencji MVNO. Nie jesteśmy programem lojalnościowym ani dodatkiem do innego produktu lub usługi. Koncentrujemy się wyłącznie na biznesie, jakim jest świadczenie usług telefonii komórkowej. Od samego początku chcieliśmy być znaczącym operatorem i to nam się udało. W długoterminowej perspektywie chcielibyśmy mieć 1 mln klientów. Jestem pewien, że stale rosnąca popularność marki MOBILKING przyczyni się do osiągnięcia tego celu” – mówi Jarosław Czerka, Dyrektor Zarządzający MOBILKING.

Wyniki badań w formie graficznej „Marka MVNO” z września 2008 r., przedstawione przez OnBoard PR i przygotowane przez PBS DGA prezentujemy ponizej.

źródło: MobilKing