Archiwalne

Marki PTC najmocniejszymi markami telekomunikacyjnymi

10.12.2008

Era uznana została za najmocniejszą markę telekomunikacyjną w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita.

Prestiżową nagrodę MARQA 2008 odebrał wczoraj, 9 grudnia br., Klaus Hartmann, prezes zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Marka Era, obecna na rynku od 12 lat otrzymała pierwsze miejsce w kategorii telekomunikacja wyprzedzając wszystkich konkurentów. W tym samym rankingu marka Heyah zajęła wysokie piąte miejsce i tym samym została uznana za najmocniejszą markę na rynku usług przedpłaconych.

Ranking Rzeczpospolitej jest jedynym w Polsce zestawieniem polskich marek pod względem danych finansowych połączonych ze szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tegorocznej edycji organizatorzy przeanalizowali ponad 400 marek, z czego 330 znalazło swoje miejsce na liście. W sondażu przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Presspubliki badano, m.in., preferencje konsumentów, lojalność klientów, prestiż i postrzeganie jakości marki.

źródło: Era

News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?

Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.

Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

Mobile Vikings Mobile Vikings i MOICO łączą siły

Mobile Vikings – operator sieci komórkowej, oferujący m.in. internet mobilny oraz MOICO – dostawca internetu światłowodowego i mediów domowych łączą siły i oficjalnie rozpoczynają współpracę. Cel – dostarczenie użytkownikom komplementarnej usługi, a także aktywizacja społeczności skupionych wokół marek. czytaj więcej