Archiwalne

Grupa MNI - mobilne multimedia w technologii 3G

05.12.2006

Grupa MNI SA wprowadza 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu. Jest to pierwsze w Polsce rozwiązanie oparte na technologii 3G, które pozwala na przesyłanie multimedialnych treści we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych.  Z usługi MNI jako pierwsza skorzysta stacja MTV Polska. Projekt rusza na początku grudnia.

3G Video Call to rewolucja w dziedzinie komunikacji. Wykorzystujące technologię 3G do tworzenia wielokanałowej interakcji z odbiorcą, rozwiązanie MNI znajdzie zastosowanie m.in. w marketingu mobilnym, informacji i rozrywce.

„MNI jako pierwsza firma na rynku w oparciu o technologię 3G wdraża rozwiązania do zarządzania komunikacją z klientem. Jest to element konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Grupy  w sektorze mobilnych multimediów” - mówi Piotr Koenig, Prezes Zarządu MNI SA – „Tworząc projekty, które w najbliższym czasie będą stanowiły o kierunkach rozwoju mobilnych usług w Polsce, świadomie kreujemy ten rynek” - dodaje P. Koenig.

Spółka nową ofertę kieruje do operatorów telefonii komórkowej, dostawców treści multimedialnej oraz mediów.

Pierwszym projektem MNI wykorzystującym rozwiązania 3G Video Call będzie budowa mobilnej telewizji społecznościowej dla MTV Polska. Jego założeniem jest integrowanie społeczności wokół marki stacji i jej oferty programowej dzięki zastosowaniu mobilnych rozwiązań komunikacyjnych MNI. MTV Polska jest pierwszą stacją światowej sieci MTV Networks, w której zastosowane będą tego typu usługi marketingu mobilnego.

„Telefon jest bardzo ważnym elementem życia naszych widzów. To bardzo wymagająca grupa, ponad 80 proc z oglądających stację posiada aparaty wyposażone w technologię 3G. Dla większości z nich telefon to już nie tylko rozmowa czy sms. To styl życia. W MNI znaleźliśmy partnera, które rozumie potrzeby MTV i naszych widzów. Potrafi bardzo szybko na nie reagować” – powiedział Robert Cieśluk, marketing manager MTV Polska.

Pierwszy etap projektu zakłada uruchomienie na początku grudnia WAP MTV (wap.mtv.pl). Widz, korzystając z telefonu komórkowego będzie mógł przeczytać lub obejrzeć Newsy, zobaczyć co jest emitowane na antenie i w jaki sposób powstają programy MTV. Zyska dostęp do gadżetów, będzie mógł wziąć udział w castingach korzystając wyłącznie z telefonu komórkowego.

MNI i MTV przygotowują się w kolejnym etapie do uruchomienia MTV Ubiq - mobilnej telewizji społecznościowej. Użytkownicy MTV Ubiq będą zorganizowani w redakcje i sami będą decydowali które z nadesłanych przez widzów materiałów będą pojawiać się na antenie, czy ekranie telefonu.  A o przyszłości poszczególnych redakcji zadecyduje oglądalność ich programów.
 
3G Video Call oferuje połączenia do wszystkich sieci GSM w kraju i na świecie, a wykorzystywana technologia umożliwia m.in.:

  • tworzenie interaktywnych usług typu video chat, video poczta, video call center,  bezpośrednich transmisji video (np.: konferencje prasowe), gier 3D
  • personalizację serwisów informacyjnych i dostarczania ich na telefon komórkowy w formie video, który będzie wyświetlany na ekranie telefonu komórkowego
  • integrację z inteligentnym domem poprzez zaawansowane usługi sterowania urządzeniami na odległość, przekazów video z zainstalowanych w mieszkaniu kamer
  • nową formę komunikacji z telewizją poprzez dostęp za pomocą telefonu do programów telewizyjnych on line, plików video na żądanie, bezpośrednich przekazów video z kamer na całym świecie.

MNI SA wykorzystuje zaawansowaną technologię do tworzenia konkretnych rozwiązań komunikacyjnych dla firm. Spółka posiada narzędzia do budowy własnych, cyfrowych kanałów telewizyjnych dla firm i zapewnia ich dystrybucję w dowolnie wybranych mediach, np.: w telefonie, Internecie i IPTV.

Źródło: MNI S.A.

News Internet satelitarny Starlink dla firm - stabilne połączenie w każdych warunkach

W dzisiejszym świecie cyfrowym szybki i stabilny internet to fundament każdej nowoczesnej firmy. Bez względu na lokalizację, branżę czy skalę działalności – dostęp do niezawodnej sieci wpływa na efektywność pracy, bezpieczeństwo danych i jakość obsługi klientów. Internet Starlink dla firm to innowacyjne rozwiązanie satelitarne, które zapewnia łączność nawet w najbardziej odległych miejscach. Dowiedz się, dlaczego warto w niego zainwestować. czytaj więcej

News Wirtualna rzeczywistość w codziennym życiu. Jak technologia zmienia dom?

Przyszłość, o której jeszcze do niedawna czytałeś w powieściach science fiction, dzieje się tu i teraz. Technologia wirtualnej (VR) i rozszerzonej rzeczywistości (AR) przestaje być jedynie domeną entuzjastów gier wideo, przenikając do twoich domów i zmieniając sposób, w jaki pracujesz, uczysz się, projektujesz i spędzasz wolny czas. Czy jesteś gotowy na to, by twoja przestrzeń życiowa stała się centrum innowacji, a granice między tym, co realne, a tym, co cyfrowe, zaczęły się zacierać? czytaj więcej

News Chatbot czy voicebot? Jak dobrać właściwe narzędzie do potrzeb klienta

Automatyzacja obsługi klienta to dziś nie trend, ale konieczność. Zwłaszcza w firmach, które obsługują klientów masowo – przez telefon, czat, media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Wśród dostępnych technologii największe zainteresowanie budzą chatboty i voiceboty. Oba rozwiązania pozwalają odciążyć zespoły BOK, poprawić jakość kontaktu i zredukować koszty. Ale choć działają na podobnych zasadach, ich zastosowanie w firmie powinno wynikać z rodzaju interakcji i oczekiwań klientów. czytaj więcej

News Operatorzy sieciowi i ISO 27001 - jak standardy cyberbezpieczeństwa zmieniają branżę?

Branża operatorów sieciowych staje się coraz częściej celem zaawansowanych cyberataków, co wymusza systematyczne podejście do bezpieczeństwa informacji. Standard ISO 27001 zyskuje na znaczeniu jako narzędzie budowania kompleksowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Sprawdź, jak międzynarodowe standardy cyberbezpieczeństwa transformują działalność operatorów i dlaczego ich wdrożenie staje się koniecznością biznesową. czytaj więcej