Archiwalne

MNI Mobile i 100 tysięcy nowych abonentów Snickers Mobile

22.04.2008

Snickers Mobile tak nazywa się najnowszy brand telefonii komórkowej MVNO, utworzony w następstwie umowy podpisanej między MNI Mobile i Firmą Mars Polska. Przyjęty model dystrybucji gwarantuje 100 tysięcy dedykowanych użytkowników już na starcie przedsięwzięcia.

MNI konsekwentnie realizuje strategię rozwoju MVNO przedstawioną w końcu ubiegłego roku. Zarząd zapowiadał wówczas pozyskanie 200 tysięcy użytkowników platformy MVNO, będących abonentami własnych marek MNI oraz marek Partnerów. Umowa MNI Mobile z Mars Polska zapewnia 100 tysięcy użytkowników Snikers Mobile w chwili startu projektu. Umowę podpisano na 5 lat. To pierwszy projekt o takiej skali nie tylko na polskim rynku.

"SNICKERS MOBILE" jest ofertą telefonii mobilnej pre-pai zbudowaną w powiązaniu z zaawansowanym programem marketingowym, dotyczącym globalnej marki "Snickers". Projekt jest adresowany do grupy stu tysięcy wybranych uczestników projektów promocyjnych związanych z marką SNICKERS. Harmonogram działań zakłada, że pierwsi abonenci SNICKERS MOBILE, skorzystają z pełnej oferty usług mobilnych jeszcze przed wakacjami.

Platforma MVNO oraz modele współpracy, zbudowane przez MNI zapewniają najbardziej rentowny model przedsięwzięcia na rynku mobilnej telefonii wirtualnej. Poniesione już niezbędne nakłady na jej powstanie to 10 mln zł. Roczne utrzymanie platformy wraz z 200 tysiącami aktywnych abonentów nie wyniesie więcej niż 5-7 mln zł do końca 2008 r. Model biznesowy przyjęty przez MNI przewiduje wysokie zyski w momencie gdy inne projekty z tego obszaru nie mogą nawet mówić o rentowności w tak krótkim czasie od startu. Przyjęty model oraz pierwsze urzeczywistnione projekty MVNO czynią z MNI lidera na rynku telefonii wirtualnej i zarazem najbardziej wiarygodnym partnerem.

Założenia biznesowe MNI dotyczące wirtualnej platformy pozwalają na stworzenie samodzielnego brandu mobilnego niemalże dowolnej wielkości bez obawy o jego rentowność.

MNI podtrzymuje deklarację pozyskania 200 tysięcy abonentów do końca 2008 r.

źródło: MNI

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

News Praca Monachium: najpopularniejsze zawody w budowlance i ich perspektywy

Monachium - stolica Bawarii, miasto słynące z niezwykłego połączenia tradycji i nowoczesności. Znane z pięknych zabytków, Oktoberfestu i dynamicznego rynku pracy, przyciąga tysiące pracowników z całego świata. Wśród nich szczególną grupę stanowią fachowcy z branży budowlanej, którym miasto to oferuje nie tylko stabilne zatrudnienie, ale również atrakcyjne perspektywy rozwoju. Jeśli praca Monachium to zagadnienie, które Cię interesuje, ten artykuł jest dla Ciebie! Przyjrzymy się najpopularniejszym zawodom w tej branży i dowiemy się, co może przynieść przyszłość. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać!

Internet mobilny bez limitu? Nie daj się nabrać - wybierz internet mobilny 100 GB od lajt mobile i ciesz się super prędkością i dobrym zasięgiem! czytaj więcej

Wiadomości firmowe Przeniesienie numeru? Bułka z masłem!

Jeśli myślisz, że zmiana operatora to skomplikowana procedura, pełna formalności i długiego czekania, mamy dla Ciebie świetną wiadomość – w lajt mobile cały proces przeniesienia numer jest szybki, wygodny i w pełni online! czytaj więcej