Archiwalne

+ Platforma Horizon dostępna dla wszystkich w sieci UPC

15.01.2015

Zobacz więcej na UPC.pl.

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, wprowadza do komercyjnej sprzedaży Horizon – platformę łączącą najlepszą telewizję z interaktywnością internetu. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku. Oferuje klientom UPC nieskończone możliwości dostępu do ulubionych treści. W ramach platformy Horizon, klientom udostępniony zostanie dekoder, który łączy w sobie TV, Internet i telefonię.

W grudniu ubiegłego roku UPC zaprosiło wybraną grupę lojalnych klientów, który jako pierwsi mogli skorzystać i poznać zalety nowej platformy telewizyjnej UPC. Obok mobilności i wieloekranowości, które już są dostępne w ramach aplikacji Horizon Go, klienci mogli cieszyć się bogactwem oferty linearnej i na życzenie. To wszystko dzięki dekoderowi Horizon, który wyznacza trendy w korzystaniu z nowoczesnej telewizji,  udostępniając treści najlepszej jakości. Zapewnia on klientom najlepsze doświadczenie w korzystaniu z telewizji w Polsce i umożliwia nieskończone możliwości interaktywnej rozrywki.

Od dziś platforma Horizon jest dostępna komercyjnie dla wszystkich zainteresowanych, znajdujących się w zasięgu sieci UPC. Horizon, który dzięki jednemu urządzeniu pozwala na korzystanie z telewizji, internetu i telefonu UPC, oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie, zdalne nagrywanie za pomocą aplikacji Horizon Go, a także dostęp na ekranach TV do mediów społecznościowych, takich jak Facebook, YouTube i Twitter. Intuicyjna platforma Horizon sama uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta, czy posiada też atrakcyjne i proste w użyciu menu (interfejs). Pilot dekodera wyposażony jest w klawiaturę QWERTY ułatwiającą korzystanie z aplikacji internetowych na ekranie telewizora oraz wyszukiwanie. Komunikuje on się za pomocą technologii radiowej, a zatem nie musi być skierowany bezpośrednio w stronę dekodera. Dodatkowo - dzięki aplikacji Horizon Go  - klienci mogą oglądać  telewizję na wielu urządzeniach mobilnych jednocześnie.

UPC Polska wprowadza jedną z najbardziej innowacyjnych usług telewizyjnych w Polsce. Platforma Horizon to unikalny dostęp do treści linearnych, mediów społecznościowych na ekranie telewizora, a także do bogatej biblioteki treści na żądanie, w tym do usługi MyPrime Filmy i Seriale. Nasi klienci zyskali też mobilność w dostępie do oferty telewizyjnej. Horizon zasługuje na nazwanie go najbardziej zaawansowaną platformą rozrywki następnej generacji” – powiedział Ramiro Lafarga, prezes UPC Polska.

Dla nowych klientów usługa dostępna będzie w promocyjnej cenie już od 149 zł w pakiecie Horizon Select, zawierającym oprócz telewizji usługę dostępu do internetu o szybkości do 120 Mb/s, a także bibliotekę MyPrime Filmy i Seriale oraz aplikację Horizon Go, która umożliwia dostęp mobilny na wielu urządzeniach jednocześnie. W przypadku pakietu trzech usług (internet, telewizja, telefon z nielimitowanymi połączeniami do sieci stacjonarnych) ceny zaczynają się od 159 zł. W ramach trwającej promocji, każdy z pakietów przez pierwsze 3 miesiące jest o połowę tańszy. UPC Polska to piątą spółką Liberty Global, która wprowadziła na rynek platformę Horizon. Korzystać z niej mogą również mieszkańcy Holandii, Niemiec, Irlandii i Szwajcarii.

Platforma Horizon oferuje:

  • nagrywanie nawet czterech programów równocześnie na dysku o pojemności 500 GB
  • jedno urządzenie, które umożliwia korzystanie z 3 usług UPC (telewizji, internetu i telefonu);
  • zdalne nagrywanie poprzez aplikację Horizon Go;
  • automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali;
  • zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie
  • aplikacje TV w tym dostęp do serwisów społecznościowych – np. Facebook czy YouTube;
  • działający w technologii radiowej pilot z klawiaturą QWERTY, ułatwiający m.in. korzystanie z i aplikacji internetowych na ekranie TV oraz wyszukiwanie programów 
  • zoptymalizowany układ kanałów (w przypadku dublujących się kanałów SD i HD zostawiono tylko kanały HD)
  • atrakcyjne, i łatwe w obsłudze menu (interfejs)
  • personalizację – na podstawie programów oglądanych przez użytkownika Horizon zasugeruje treści, dobierając i stale aktualizując ofertę telewizyjną, odpowiadającą preferencjom użytkownika, co oznacza natychmiastowy dostęp do ulubionych gatunków filmowych, propozycji sportowych czy seriali
  • możliwość dostępu do internetu poprzez bezprzewodową sieć WiFi w paśmie2.4 i 5 GHz na komputerze, smartfonie lub tablecie

Platforma Horizon to odpowiedź na obecne trendy:

  • Polacy wciąż doceniają także tradycyjne odbiorniki telewizyjne, ale w nowej odsłonie – 42% respondentów chciałoby oglądać programy na telewizorze z dostępem do Internetu. Oprócz telewizora Polacy coraz częściej wybierają laptopy (62%), aż 53% młodych (19-24 lat) chce oglądać TV na smartfonie, a 49% na tablecie. Co ciekawe, to kobiety, a nie mężczyźni, częściej deklarują, że chciałyby oglądać TV na urządzeniach mobilnych (40% vs 28%).
  • 16% Polaków komentuje oglądany program na portalu społecznościowym; w dzieleniu się opiniami o telewizyjnych treściach przodują najmłodsi – 36% osób w wieku 15-18 lat
  • Przystajemy na zdradzanie nadawcom informacji o własnych preferencjach, jeśli ma to posłużyć sugerowaniu nam przez telewizję interesujących programów (41% ankietowanych) (IIBR dla UPC 2014). Wtedy szanse na naszą, spersonalizowaną telewizję rosną. Otwieramy się na możliwość słuchania podpowiedzi nadawcy – wierzymy, że wówczas dostaniemy interesujące treści, bez konieczności żmudnego wybierania spośród nieograniczonej i zróżnicowanej oferty. W taki układ wymienny najchętniej wchodzą najmłodsi Polacy – już niemal dwie trzecie osób w wieku 15-18 lat uważa rekomendowanie treści przez nadawcę za atrakcyjny (62%) (IIBR dla UPC 2014). Osoby mające dzieci też częściej zgodziłyby się na polecenia nadawcy (48% versus 36% nie mających dzieci; IIBR dla UPC 2014) – każdy z nas wie, jakim zbawieniem jest program telewizyjny, gdy chcemy zająć uwagę malucha i zyskać chwilę dla siebie.

Źródło: Raport przygotowany przez CPC dla UPC Polska: M²: Potęga mobilności i multiscreeningu. 

Nowa kampania UPC
Dziś rusza też nowa odsłona kampanii reklamowej z wykorzystaniem Megarodzinki UPC. Tym razem przyjeżdża do niej w odwiedziny kolejny członek rodziny, MegaTeściowa, prezentująca nowe możliwości Telewizji Cyfrowej UPC. Kampania emitowana będzie w ogólnopolskiej telewizji oraz na kanałach tematycznych. Obok już znanych aktorów, w spotach pojawia się nowa gwiazda – Ewa Kasprzyk. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcja spotów: Filmprodukcja.

źródło: UPC

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją. czytaj więcej

UPC Nowa sportowa oferta Happy Home od UPC

Nowa oferta w UPC: każdy z domowników ogląda to, co chce i kiedy chce. czytaj więcej

UPC UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej

UPC UPC Polska kontynuuje inwestycje w budowę sieci światłowodowej pozwalającej na wprowadzenie gigabitowych prędkości dla polskich klientów

Dostęp do gigabitowej sieci przyszłości wsparty innowacyjnymi rozwiązaniami cyfrowymi – modemem Connect Box, systemem Smart WiFi wraz z Boosterami oraz aplikacją Connect App – zapewni klientom jeszcze lepszą jakość internetu w domu i nowe możliwości korzystania z cyfrowej rozrywki i komunikacji od UPC. czytaj więcej

UPC Nowa kampania UPC - „więcej niż światłowód” w Happy Home

Z początkiem lutego UPC startuje z nową odsłoną kampanii reklamowej Happy Home promującą internet oparty na światłowodzie, Premium Wi-Fi oraz telewizję najnowszej generacji na wielu urządzeniach jednocześnie i o każdej porze. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej