Archiwalne

Crowley o swoich wynikach finansowych po pierwszej połowie 2007

23.08.2007

Firma Crowley Data Poland poinformowała o wynikach finansowych spółki za pierwszą połowę 2007 roku.

Przychód netto wyniósł ponad 39,5 miliona złotych i był o prawie 16,5% wyższy, niż w pierwszych sześciu miesiącach 2006 roku. Zysk przedsiębiorstwa przed potrąceniem odsetek od kredytów, podatków i amortyzacji (EBITDA) wyniósł 6,57 miliona złotych i był o ponad 43% wyższy w porównaniu do poprzedniego roku finansowego. O ponad 32% wzrosła liczba świadczonych usług, która wyniosła 5678.

"Dynamiczny rozwój Crowley wynika między innymi ze skutecznego wykorzystania własnych zasobów, w tym własnej sieci szkieletowej, jak również z umiejętności współpracy z innymi operatorami telekomunikacyjnymi" - powiedział Jarosław Roszkowski, Prezes Zarządu Crowley Data Poland. "Prawie 50. procentowy wzrost EBITDA zawdzięczamy natomiast dużej dyscyplinie finansowej firmy i rosnącej sprawności biznesowej całej organizacji".

Dzięki szerokiemu portfolio produktów oraz wykorzystaniu różnorodnych technologii dostępowych (LMDS, WiMax, światłowody), Crowley uzyskał silną pozycję m.in. w Lublinie, Łodzi, czy Rzeszowie. Do grona klientów komercyjnych firmy dołączyły w ostatnim czasie ThyssenKrupp Elevator, Próchnik oraz firma Cegielski z Poznania, zaś z sektora publicznego m.in. Sąd Rejonowy i Prokuratura w Lublinie, Urząd Marszałkowski w Łodzi oraz Mazowiecki NFZ.

"Efektywnie działający dział handlowy Crowley dociera do Klientów biznesowych i publicznych w większości regionów kraju, oferując usługi telekomunikacyjne nawet w lokalizacjach znajdujących się poza bezpośrednim zasięgiem sieci firmy" - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy Crowley Data Poland. "Dynamicznie rosnąca liczba świadczonych usług to także wynik zdecydowanie większej aktywności w sektorze publicznym. Przewidujemy, że kolejne półrocze będzie pod tym względem jeszcze bardziej owocne".

Crowley Data Poland zrealizował ostatnio prestiżowy projekt budowy sieci prywatnej łączącej 20 lokalizacji Instytutu Pamięci Narodowej. Firma złożyła także zwycięską ofertę w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Narodowy Bank Polski na budowę sieci WAN obejmującej 16 oddziałów instytucji. Wygrany kontrakt wart jest ponad 4 miliony złotych.

Crowley konsekwentnie poszerza zakres świadczonych usług, wykorzystując przy tym możliwości stwarzane przez deregulację rynku. Z początkiem czerwca b.r. firma rozpoczęła świadczenie usług dostępu do Internetu oraz transmisji danych w oparciu o technologię DSL. Portfolio usług dodanych zostało uzupełnione również o pakiet bezpieczeństwa Crowley Security.

"Głównym celem Crowley Data Poland w drugiej połowie 2007 roku będzie dalszy rozwój oferty produktowej, który umożliwi nam zaoferowanie klientom możliwie kompleksowych i szytych na miarę rozwiązań" - powiedział Robert Idziak, Dyrektor Działu Rozwiązań i Produktów w Crowley Data Poland. "W przeciwieństwie do innych operatorów, zamierzamy nadal koncentrować się na klientach biznesowych i doskonalić się w obsłudze komercyjnego segmentu rynku".

źródło: Crowley

News Dlaczego pomimo natłoku agencji interaktywnych, tylko kilka z nich obsługuje większość klientów?

Przeniesienie się marketingu do Internetu spowodowało, że agencje interaktywne zaczęły „wyrastać jak grzyby po deszczu”. Chociaż możemy znaleźć setki ofert takich firm, to kiedy się z nimi zapoznamy, zauważymy, że na rynku jest tylko kilku liczących się graczy. Dlaczego? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Grape Up zwiększa przychody o ponad 60 proc. w pierwszej połowie 2018 roku

Firma Grape Up zanotowała w pierwszej połowie 2018 roku przychody na poziomie 13,2 miliona złotych netto, czyli o ponad 60 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 roku. czytaj więcej

T-Mobile Wyniki T-Mobile za 2Q2018: Rośnie liczba klientów i satysfakcja z usług

W ciągu roku T-Mobile pozyskał 358 tysięcy klientów, z czego 100 tysięcy w samym drugim kwartale 2018 r. Dobre wyniki operacyjne firmy wspiera stale rosnąca satysfakcja klientów, co ma swoje odzwierciedlenie w pozytywnym bilansie przenoszenia numerów i najniższym od 2012 roku wskaźniku odejść klientów. czytaj więcej