Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy?
Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach? Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Czy abonament „bez limitu” tylko w komórkach?

Jesteśmy już przyzwyczajeni, że w naszych telefonach komórkowych korzystamy z usług abonamentowych bez limitu. Ale co z innymi rodzajami usług telekomunikacyjnych? Czy w nich też dostępne są abonamenty bez limitu rozmów? Odpowiedzią na te pytania jest telefonia internetowa.
Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Śniadanie w Chmurze. Przyjdź i sprawdź jak zwiększyć efektywność swojego biznesu

Odwieczne pytanie: Jak zwiększyć efektywność swojego biznesu? Jest to oczywiście proces ciągły, dlatego cykl Śniadań w Chmurze może być doskonałym miejscem do znalezienia nowych pomysłów w tym zakresie oraz okazją do wymiany doświadczeń pomiędzy ekspertami w dziedzinie wielokanałowej komunikacji z klientami oraz innymi przedsiębiorcami poszukującymi podobnych rozwiązań.
Wakacje od abonamentu w Netii Wakacje od abonamentu w Netii

Wakacje od abonamentu w Netii

Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie.

Telefonia stacjonarna

Telefonia stacjonarna umożliwia realizację połączeń telefonicznych za pośrednictwem linii telefonicznych. Linie telefoniczne mogą zostać doprowadzone do danej lokalizacji za pośrednictwem:

  • miedzianych kabli telefonicznych,
  • linków radiowych lub
  • kabli światłowodowych.

Każde z tych mediów zapewnia możliwość korzystania z naziemnej, tradycyjnej telefonii. Linie telefoniczne dzielimy na:

  • telefoniczne linie analogowe (PSTN),
  • telefoniczne linie cyfrowe (ISDN),
    • z dostępem dwukanałowym (ISDN 2B+D),
    • z dostępem trzydziestokanałowym (ISDN 30B+D).

Do linii telefonicznych przydzielana jest numeracja telefoniczna w ramach Planu Numeracji Krajowej, który przewiduje nadawanie numeracji dla klientów usług telefonii stacjonarnej w ramach 49 stref numeracyjnych (pokrycie wg dawnych 49 województw). Numeracja ta nie może być przenoszona pomiędzy strefami numeracyjnymi, co oznacza, że na przykład linie telefoniczne ze wskaźnikiem warszawskim (22) mogą być podłączane tylko w obrębie tej strefy numeracyjnej. Numeracja może być przenoszona pomiędzy operatorami usług telekomunikacyjnych (często za pośrednictwem usługi WLR).

Na końcu linii stacjonarnej linii telefonicznej podłączany jest aparat telefoniczny lub centrala telefoniczna.