VoIP bez Limitu telefon IP
Wiadomości firmowe

Wiarygodne dane z kampanii mobile, Selectivv przedstawia narzędzie: Mobile Audience Meter

02.03.2018
Selectivv Mobile House, ekspert w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP – największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych.

Selectivv Mobile House, ekspert w  pozyskiwaniu,  analizie  i  profilowaniu  danych  o użytkownikach urządzeń przenośnych, przedstawia najnowsze narzędzie Mobile Audience Meter. Innowacyjne rozwiązanie pozwala na skuteczniejszą weryfikację rezultatów kampanii mobile oraz dokładne poznanie jej odbiorców poprzez weryfikację z danymi Selectivv DMP –  największą w Polsce bazą danych o użytkownikach urządzeń mobilnych.

Według międzynarodowych szacunków do 2020 roku rynek mobile stanowić będzie dwie trzecie całego sektora teleinformatycznego[1]. Tym samym stanie się główną płaszczyzną komunikacji na linii firma-klient. Wyróżnikiem sukcesu w tym obszarze będzie dokładne poznanie użytkowników smartfonów i tabletów oraz wiarygodny pomiar rezultatów prowadzonych działań.

Nowe rozwiązanie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy prowadzą kampanie w kanale mobile i chcą mieć pewność, do kogo dotrze reklama. Dzięki dodaniu do kampanii kodu śledzącego, udostępnianego przez Selectivv Mobile House, można w niezawodny sposób określić, do kogo faktycznie dotarła reklama. Kim były osoby, które ją widziały, gdzie bywają, czym się interesują oraz do jakich profili behawioralnych są przypisane. Jest to możliwe dzięki zestawieniu danych z bieżącej kampanii z zasobami znajdującymi się w bazie danych Selectivv. Takie rozwiązanie, zastosowane w technologii mobile po raz pierwszy, pozwala na weryfikację danych o wyświetlaniach, ich jakości i grupie docelowej.

- Narzędzie, które proponujemy jest odpowiedzią na problem oceny działań reklamowych prowadzonych w kanałach mobilnych. Jest to pierwsze tego rodzaju narzędzie na rynku, pozwalające sprawdzić, do kogo dokładnie trafiamy z naszą ofertą. Jednak mówi nam nie tylko, czy są to osoby potencjalnie zainteresowane produktem czy usługą, ale przede wszystkim, czy rzeczywiście mają szansę skorzystać z naszej oferty – czy fizycznie przechodzą koło naszych sklepów, czy robią zakupy w Internecie, jeśli tak, to w jaki dokładnie sposób. – komentuje Dominik Karbowski, co-CEO i współzałożyciel Selectivv Mobile House i dodaje Mobile Audience Meter pozwala także zweryfikować pracę podwykonawców – sprawdzić, czy nasz budżet został wykorzystany na dotarcie do określonej przez nas grupy odbiorców.

Korzystanie z rozwiązania Selectivv Mobile House nie ogranicza wyboru platformy DSP – narzędzie jest w pełni zintegrowane z m.in.: Adform, Appnext czy Google Doubleclick, nie ma więc potrzeby zmiany dostawcy, umożliwia jednak efektywniejsze śledzenie realizowanych kampanii, udostępniając szczegółowe informacje o jej rzeczywistych odbiorcach.

 


[1] Raport „Mobilne Państwo 2016”, Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badaczy, Warszawa, wrzesień 2016: https://www.gov.pl/documents/31305/0/raport_mobilne_panstwo_2016.pdf/f0991320-76bd-0ec5-7bc0-7a0336eaadaa

Wiadomości firmowe Szybszy awans do kolejnych poziomów w promocji Emirates Skywards

Członkowie programu lojalnościowego Emirates Skywards zdobywają dodatkowe punkty Tier Miles, rezerwując i wykorzystując bilety na loty Emirates lub flydubai w okresie obowiązywania promocji
Szybszy dostęp do korzyści w ramach kolejnych poziomów członkostwa Emirates Skywards czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rozszerzona rzeczywistość podpowie, czy zmieścisz się w limitach bagażu podręcznego – KAYAK startuje z nową aplikacją

Nowe narzędzie pomaga podróżnym sprawdzić, czy ich bagaż odpowiada ograniczeniom bagażu podręcznego różnych linii lotniczych i czy zmieści się w schowku bagażowym na pokładzie samolotu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 66% Polaków nigdy nie słyszało o chatbotach

Jak wynika z danych zgromadzonych w raporcie KAYAK.pl Mobile Travel Report 2017, wzrasta popularność i wykorzystanie chatbotów — programów komputerowych, które w aplikacjach, takich jak np. Facebook Messenger prowadzą zautomatyzowane konwersacje z użytkownikami i odpowiadają na ich pytania. czytaj więcej

Wiadomości firmowe 61% Polaków wybiera mobilne rezerwowanie i płacenie za hotele

Wyszukiwarka turystyczna KAYAK.pl przeprowadziła badanie, sprawdzając, kiedy i dlaczego Polacy korzystają ze smartfonów podczas wakacji. czytaj więcej

News Selectivv startuje z inicjatywą „Bezpieczny Polak” - Bądź bezpieczny za granicą

Inicjatywa „Bezpieczny Polak”, której pomysłodawcą jest firma Selectivv, ma na celu kooperację polskich firm technologicznych na rzecz poprawy bezpieczeństwa obywateli naszego kraju. Beneficjentami tego projektu będą wszyscy Polacy przebywający za granicą, którzy znajdą się w obliczu niebezpiecznej sytuacji, takiej jak: atak terrorystyczny, katastrofa, wypadek komunikacyjny czy klęska żywiołowa. czytaj więcej

News Selectivv Mobile House powiększa zespół sprzedażowy o nowe osoby

Selectivv Mobile House pozyskuje, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych, które są wykorzystywane w takich obszarach jak reklama, marketing, badania, usługi doradcze czy analizy. Ze względu na rozwój firmy, Selectivv zdecydował się powiększyć swój dział sprzedaży o trzy nowe osoby: Tomasza Niewińskiego, Pawła Przybysza i Piotra Kozickiego, którzy wcześniej byli związani z biurem reklamy internetowej Ströer Digital Media. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Kto kibicował polskim sportowcom podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu?

Statystyczny polski kibic Igrzysk Zimowych w Pjongczangu to mężczyzna w wieku około 40 lat, z dużego miasta, czytający o sporcie, ale niekoniecznie aktywnie go uprawiający. Najczęściej jest to użytkownik androida, który wakacje spędza za granicą. czytaj więcej