Zobacz więcej na T-Mobile.pl.
oszukiwanie świątecznych podarunków dostarcza mnóstwo radości, ale jest też zwykle nie lada wyzwaniem. Mając ten fakt na uwadze, T‑Mobile, oprócz zwyczajowych promocji, przygotował w tym roku coś jeszcze. Każdy będzie mógł wygrać fantastyczne prezenty nie tylko dla siebie ale i bliskiej osoby. Operator uruchamia już od jutra konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. W tym celu stworzył specjalną stronę internetową, dostępną pod adresem www.zyczdobrze.pl. Za jej pośrednictwem każdy będzie mógł umieścić zrobione przez siebie zdjęcie, przyozdobić je świątecznymi akcentami graficznymi a następnie wysłać do bliskiej osoby. Codziennie wybrana zostanie najbardziej atrakcyjna, oryginalna i kreatywna kartka, a jej nadawcę nagrodzimy dwoma smartfonami Samsung Galaxy S7 wraz z bezpłatnym abonamentem na dwa lata (w ofercie T‑Mobile 1 – BEZ LIMITU).
Nowy smartfon pod choinką dla każdego
Oprócz świątecznej zabawy T‑Mobile przygotował specjalną propozycję. Dla wszystkich, którzy zdecydują się przenieść swój numer do najlepszej sieci obniża, aż o 700 zł cenę na start Samsunga Galaxy S7 (z 899 do 199 zł). W ramach abonamentu klienci otrzymają nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci, SMS-y i MMS-y oraz dostęp do internetu bez limitu danych. Całkowita kwota miesięcznego zobowiązania wynosi 100 zł. Wszystkie szczegóły dotyczące nowej oferty dostępne będą już od jutra, 16 listopada 2017 na stronie: www.t-mobile.pl/pl/taniej-na-swieta.
Świąteczną propozycję T Mobile wspierać będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa. Dwa nowe spoty pojawią się już jutro w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania realizowana będzie ponownie pod hasłem „Teraz Możesz!”, w charakterystycznej dla T‑Mobile stylistyce. W zabawnych spotach zobaczymy jak, pomimo wszechobecnego przedświątecznego rozgardiaszu, bohaterowie próbują jak najlepiej przygotować się do celebrowania tego szczególnego okresu w roku. Propozycja T‑Mobile stanowić będzie dla nich prawdziwe ułatwienie.
Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital (w tym social media), OOH i punktach sprzedaży. Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją Bridge2Fun (która odpowiedzialna jest także za produkcję spotów). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera LiquidThread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.
News Jak zrobić domowe studio nagrań? Niezbędne kable i akcesoria
Zastanawiasz się, jak zrobić domowe studio nagrań, które pozwoli Ci nagrywać z dobrą jakością i bez kompromisów? Dzięki zdobyczom współczesnej techniki możesz to nawet w zaciszu własnego domu! Zanim jednak rzucisz się w wir zakupów, dowiedz się, od czego zacząć i w co warto zainwestować. Własne domowe studio nagrań to marzenie wielu muzyków i aspirujących podcasterów, warto więc dobrze się do takich zakupów przygotować. Na co więc zwrócić szczególną uwagę, kiedy tworzysz to swoiste „centrum dowodzenia” obsługujące systemy zarządzania sprzętem audio? czytaj więcejNews Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać
Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej