Fastweb, należący do szwajcarskiej firmy telekomunikacyjnej Swisscom, jest głównym alternatywnym operatorem sieci stacjonarnych we Włoszech. W związku z budową miejskich hotspotów Wi-Fi, firmie zależało na systemie o odpowiednio wysokiej wydajności, bezproblemowej konserwacji, zapewnieniu profesjonalnej obsługi klienta, a także odpowiednim zwrocie z inwestycji.
Projekt i jego założenia udało się zrealizować wykorzystując kompleksowe rozwiązanie CloudCampus firmy Huawei, które zapewnia wygodę użytkowania oraz uproszczoną eksploatację i konserwację. Zastosowano także SmartCapex, również rozwiązanie Huawei, służące do wyboru lokalizacji hotspotów oraz wykorzystujące platformę analityczną Big Data do określania obszarów o wysokiej gęstości. Huawei wykorzystał technologię 4x4 MU-MIMO, która pozwala lepiej wykorzystać przepustowość sieci, a tym samym poprawia jakość korzystania z sieci przez użytkowników.
Aby usprawnić eksploatację i konserwację sieci Wi-Fi Huawei oferuje CampusInsight – inteligentną platformę opartą na technologiach Big Data i sztucznej inteligencji (AI). Huawei dostarcza rozwiązanie do zarządzania chmurą obliczeniową dla usług B2B świadczonych przez operatorów. Dzięki temu Fastweb może płynnie przełączyć się w tryb zarządzania chmurą przy użyciu aktualnych punktów dostępowych. Skraca to cykl akceptacji produktu i upraszcza zarządzanie zasobami magazynowymi.
– Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Fastweb przy wdrażaniu miejskich hotspotów Wi-Fi, tym samym zapewniając klientom dostęp do sieci wysokiej jakości. Będziemy dalej kontynuować współpracę z Fastweb i zwiększać innowacyjność w CloudCampus dla sieci kampusowych* – powiedział Zhao Zhipeng, dyrektor generalny domeny sieci Campus Network w Huawei.
*Sieć kampusowa to zbiór połączonych sieci lokalnych działający na niewielkim obszarze np. na kampusie korporacyjnym lub uniwersyteckim
Huawei Huawei Consumer Business Group - wyniki Q1 2017
Huawei Consumer Business Group ogłosił, że w pierwszym kwartale 2017 roku dostarczył na rynek 34,55 miliona smartfonów, co oznacza wzrost o 21,6% w stosunku do roku ubiegłego. Według danych firmy IDC, udział Huawei w światowym rynku smartfonów urósł do 9,8%, umacniając tym samym pozycję koncernu w pierwszej trójce największych dostawców smartfonów na świecie. czytaj więcejHuawei Huawei P10 Plus dostępny w Polsce
Na polskim rynku pojawił się Huawei P10 Plus. Smartfon wyposażony został w aparat drugiej generacji w wersji profesjonalnej, który powstał we współpracyz legendarną firmą Leica. Urządzenie zachwyca nie tylko znakomitym trybem portretowym, ale również eleganckim wykończeniem i świetną specyfikacją. W przedsprzedaży smartfon dostępny jest z promocyjnym giftboxem, w którym znalazły się: powerbank o pojemności 10000mAh, szybka ładowarka samochodowa Super Charge i selfie stick. czytaj więcej
Huawei Premiera Honor 8 Pro. Od 8. maja dostępny w wolnej sprzedaży
8 maja do otwartej sprzedaży trafi Honor 8 Pro, smartfon nastawiony na szybkość. Urządzenie wyposażone zostało w jeden z najmocniejszych procesorów na rynku, by zapewnić użytkowników maksimum doznań multimedialnych. Honor 8 Pro trafił na rynek z zainstalowanymi aplikacjami Jaunt VR oraz Quick od GoPro. Umożliwiają one odkrywanie wirtualnej rzeczywistości oraz tworzenie efektownych filmów ze wszystkich zebranych w galerii zdjęć. czytaj więcejHuawei Huawei zaprezentował nowe tablety: MediaPad M3 Lite oraz serię T3
Dziś wieczorem Huawei zaprezentował nową serię tabletów – MediaPad M3 Lite, młodszego brata wielokrotnie nagradzanego MadiaPad M3 oraz T3, linię dedykowaną nowoczesnej rodzinie. MediaPad M3 wyróżnia doskonały system audio zaprojektowany we współpracy ze specjalistami z firmy Harman Kardon. Natomiast linia T3 to doskonałe rozwiązanie dla całej rodziny. czytaj więcejHuawei Filmy od GoPro i podróż do wirtualnego świata z Honorem 8 Pro
Honor 8 Pro to nie tylko smartfon wyposażony w najmocniejsze podzespoły, ale również urządzenie, które dostarczy użytkownikom rozwiązania wcześniej dla nich niedostępne. Dzięki partnerstwu z Jaunt VR i GoPro, każdy będzie mógł na własnej skórze poczuć jak smakuje podróż po wirtualnej rzeczywistości, a także jak efektownie może wyglądać film złożony ze zdjęć. czytaj więcejHuawei 210 milionów użytkowników usług chmury Huawei w 2016 roku
12 kwietnia 2017 r. w Shenzhen odbyła się 14. edycja Huawei Global Analyst Conference. Udział w konferencji wzięło ponad 500 analityków i przedstawicieli mediów z całego świata. Podczas wydarzenia uczestnicy otrzymali informacje na temat aktualnych wyników oraz działalności Huawei B.G. w 2016 roku. Podczas konferencji przedstawiono również postęp prac nad ekosystemem, który ma stanowić podstawę dla usług w chmurze dla konsumentów - Huawei Consumer Cloud Services. Oprócz tego uczestnicy dowiedzieli się więcej na temat strategiiw związku ze zbliżającą się erą „+intelligence”.
czytaj więcej