Archiwalne

Wyprzedaż Arsenału - nowa kampania Multimedia Polska

26.01.2011

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego.

Kampania prowadzona jest w internecie (m.in.: Adkontekst, SmartContext, reklamę w Google i Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork), a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard. Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.

- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!). Wierzymy że postać Generała przypadnie do gustu naszym obecnym i przyszłym klientom, a w konsekwencji wpłynie pozytywnie na sprzedaż usług – mówi Przemysław Rogowski, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej Multimedia Polska.

źródło: Multimedia Polska

News eSIM nie tylko do smartfona. W jakich urządzeniach można zainstalować taką kartę?

Liczba osób korzystających z kart eSIM rośnie – i nic dziwnego! Dają one więcej możliwości niż tradycyjne karty. Można je przykładowo wykorzystywać także w innych urządzeniach, dzięki czemu dostęp do danych pochodzących ze smartfona, możliwość dzwonienia czy odczytywania SMS-ów dostępne są również na smartwatchach. Gdzie jeszcze można zainstalować kartę eSIM i co dzięki niej można zyskać? czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

News Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania

Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcej