Archiwalne

Wyprzedaż Arsenału - nowa kampania Multimedia Polska

26.01.2011

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego.

Kampania prowadzona jest w internecie (m.in.: Adkontekst, SmartContext, reklamę w Google i Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork), a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard. Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.

- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!). Wierzymy że postać Generała przypadnie do gustu naszym obecnym i przyszłym klientom, a w konsekwencji wpłynie pozytywnie na sprzedaż usług – mówi Przemysław Rogowski, Zastępca Dyrektora Departamentu ds. Komunikacji Marketingowej Multimedia Polska.

źródło: Multimedia Polska

News Co oferują najnowsze Apple Watch i czy warto któryś kupić?

Najnowsze modele Apple Watch, które znajdziesz na rynku, to przede wszystkim Apple Watch Series 10, Apple Watch Ultra 2 oraz Apple Watch SE, będący najbardziej przystępną cenowo opcją. Każdy z nich oferuje unikalne cechy, które warto rozważyć przed zakupem. Przyjrzyjmy się ich zaletom oraz przeznaczeniu. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

News Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania

Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcej