Archiwalne

Wartość marki Netia rośnie

06.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W najnowszym rankingu Rzeczpospolitej dotyczącym najcenniejszych marek polskich, Netia zanotowała 279 procentowy wzrost wartości marki w skali roku i została najszybciej rosnącą marką.

W rankingu wartości marek na rynku polskim Netia zajęła 92 miejsce wśród 300 firm. Wartość marki Netia w 2007 roku wyniosła 88,2 miliona złotych, dla porównania w 2006 roku wartość ta wynosiła 23,2 miliona złotych.

Ranking dotyczy jedynie marek konsumenckich, dlatego wartość marek w rankingu nie odzwierciedla sprzedaży kierowanej do klientów biznesowych.

- Bardzo nas cieszy tak duży wzrost wartości marki Netia. Jest to wynik naszych tegorocznych wysiłków w budowaniu atrakcyjnej oferty szybkiego dostępu do Internetu. To jest także wspaniała wiadomość dla akcjonariuszy, ponieważ pośrednio zwiększa wartość całej firmy i daje gwarancję dalszego wzrostu sprzedaży. Dla naszych klientów zaś marka stanowi gwarancję jakości usług firmy i jej pozycji na rynku – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

źródło: Netia

News Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy

Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów

Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcej