Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia przedstawiła główne założenia swojej strategi na rok 2007, które koncentrują się wokół zdobycia 1 miliona klientów usług szerokopasmowych.
Poniżej przedstawiamy założenia strategii operacyjnej Grupy Netia wraz z prognozą wyników na 2007 rok:
Misja
Być najczęściej wybieranym przez klientów dostawcą usług szerokopasmowych.
Wizja
Być najszybciej rosnącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce dzięki:
- zaspokajaniu potrzeb klientów na pełen zakres wysokiej jakości usług szerokopasmowego dostępu do Internetu;
- zwiększaniu wartości firmy poprzez dynamiczny wzrost bazy klientów;
- zapewnianiu inspirującego, ukierunkowanego na realizację celów i przedsiębiorczego środowiska pracy.
Cele strategiczne
- Zdobycie wiodącej pozycji na rynku usług szerokopasmowych:
- pozyskanie 1 miliona klientów usług szerokopasmowych (*)
- Wykorzystanie inwestycji w Play:
- wprowadzenie usług konwergentnych do oferty od 2008 roku;
- uzyskanie synergii kosztowych na poziomie grupy.
- Optymalizacja silnej pozycji Netii w segmencie klientów biznesowych:
- znaczące zwiększenie liczby klientów z sektora małych i średnich firm;
- zwiększenie rentowności w segmencie klientów korporacyjnych przy minimalizacji dodatkowych nakładów inwestycyjnych.
- Wprowadzenie zmian w kulturze organizacyjnej, wspierających strategię zorientowaną na wzrost wartości:
- umacnianie wśród pracowników podstawowych wartości: ukierunkowania na potrzeby klienta i realizację celów, przedsiębiorczości oraz zaufania.
- Inwestycje w rentowny rozwój:
- najwyższe w branży tempo wzrostu przychodów w latach 2007-09;
- maksymalne wykorzystanie posiadanych aktywów;
- osiągnięcie wysokiego wzrostu EBITDA do 2009 r. i pozytywnych przepływów środków pieniężnych do 2010 r. w wyniku dokonania trzyletnich inwestycji w usługi szerokopasmowe na poziomie do 700 mln zł.
(*) Łączna liczba klientów korzystających z usług szerokopasmowych za pośrednictwem różnorodnych metod dostępu, np. xDSL we własnej sieci miedzianej Netii, WiMax, bitstream (BSA) i dostęp do lokalnej pętli abonenckiej TP (LLU).
Prognoza wyników na 2007 rok
- Liczba klientów usług szerokopasmowych. Netia zakłada pozyskanie ponad 200 tysięcy klientów tych usług do końca 2007 roku, w porównaniu do 57 tysięcy klientów usług szerokopasmowych na koniec 2006 roku.
- Przychody w 2007 roku prognozowane są na poziomie 830-865 milionów złotych.
- Skorygowana EBITDA za 2007 rok zakładana jest na poziomie 130 milionów złotych. Prognoza skorygowanej EBITDA za 2007 rok uwzględnia straty początkowe związane z inwestycjami w nowe metody dostępu do klienta otwarte decyzjami regulatora, tj. bitstream (BSA), hurtowy dostęp do abonamentu (WLR) i dostęp do lokalnej pętli abonenckiej (LLU), w wysokości do 80 milionów złotych.
- Nakłady inwestycyjne w 2007 roku oczekiwane są na poziomie do 300 milionów złotych.
Netia jednocześnie informuje, że będzie monitorowała możliwości realizacji prognozowanych wyników w układzie kwartalnym - po zakończeniu danego kwartału roku obrotowego 2007 r. Ocena realizacji prognozowanych wyników oraz ewentualnie ich korekta zostanie dokonana po zakończeniu danego kwartału roku obrotowego, którego dotyczą prognozowane wyniki w oparciu o analizę przychodów ze sprzedaży, poniesionych nakładów inwestycyjnych oraz liczby klientów usług szerokopasmowych.
źródło: netia
News Nowe kanały na Netia TV
W nowej ofercie Netia TV będziemy mogli skorzystać z dołączonych dopiero co kanałów telewizyjnych: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. Do końca marca użytkownicy tej oferty będą mogli skorzystać całkowicie za darmo (w tzw. Oknie otwartym). czytaj więcejNews Netia zasilana zieloną energią
Ekologia jest na topie. Coraz więcej nowoczesnych firm stawia na zieloną energię. Do grona tych firm dołącza Netia. czytaj więcejNetia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu
Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcejNetia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcejNetia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów
Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcejNetia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcejNetia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.
Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcejNetia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych
Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcejNetia Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie
Netia poszerzyła ofertę rozwiązań dla klientów biznesowych o usługę Netia Cloud Tunnel, która pozwala na zestawianie bezpiecznych i niezawodnych połączeń z ponad 100 platformami chmurowymi na całym świecie, w tym Amazon Web Services, Microsoft Azure, czy Google Cloud. czytaj więcejNetia Wakacje od abonamentu w Netii
Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie. czytaj więcejNews Nowe kanały na Netia TV
W nowej ofercie Netia TV będziemy mogli skorzystać z dołączonych dopiero co kanałów telewizyjnych: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. Do końca marca użytkownicy tej oferty będą mogli skorzystać całkowicie za darmo (w tzw. Oknie otwartym). czytaj więcejNews Netia zasilana zieloną energią
Ekologia jest na topie. Coraz więcej nowoczesnych firm stawia na zieloną energię. Do grona tych firm dołącza Netia. czytaj więcejNetia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu
Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcejNetia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcejNetia Netia: światłowodowy internet na 9 miesięcy (nie tylko) dla studentów
Netia wprowadziła nową ofertę szybkiego, stacjonarnego dostępu do internetu nawet do 900 Mb/s, z umową na okres zaledwie 9 miesięcy. Promocja w sam raz dla studentów, ale operator nie ogranicza jej dostępności tylko do nich. Podstawowa prędkość internetu w ramach oferty to obecnie aż 150 Mb/s. czytaj więcejNetia Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów. czytaj więcejNetia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.
Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcejNetia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych
Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcejNetia Netia Cloud Tunnel – szybki dostęp do dowolnej chmury na świecie
Netia poszerzyła ofertę rozwiązań dla klientów biznesowych o usługę Netia Cloud Tunnel, która pozwala na zestawianie bezpiecznych i niezawodnych połączeń z ponad 100 platformami chmurowymi na całym świecie, w tym Amazon Web Services, Microsoft Azure, czy Google Cloud. czytaj więcejNetia Wakacje od abonamentu w Netii
Netia wprowadziła nową ofertę wakacyjną pod hasłem „wakacje od abonamentu w Netii”, w której przez 3 miesiące cena internetu lub internetu + TV, wynosi 1 zł za usługę. Oferta dostępna jest również z rabatem smartDOM dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu. Podczas sezonu wakacyjnego Netia promuje również usługę monitoringu w specjalnej cenie. czytaj więcejNews Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej