Archiwalne

W TPSA zmienią się ceny połączeń na komórki (F2M)

19.07.2007

17 lipca 2007 r. TP S.A. wykonując obowiązki regulacyjne przedłożyła do zatwierdzenia do UKE projekty zmiany: Cennika usług telekomunikacyjnych tp, Cennika usługi linia cyfrowa ISDN tp oraz Cennika usługi Octopus ISDN tp w zakresie zmiany opłat F2M.

Projekty cenników zostały przedłożone w związku z decyzją Prezesa UKE DRTD-WUD-60502-17/2007(33) z dnia 2 lipca 2007 r., w której m.in. został określony maksymalny poziom cen usług połączeń F2M oraz zobowiązanie do przedłożenia Prezesowi UKE zmiany cennika usługi powszechnej odnoszącej się do usług połączeń do sieci komórkowych w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Planowany termin wprowadzenia ww. zmian w cennikach TP to 1 września 2007 r.

Obecnie przedłożone przez TP S.A. projekty zmian cenników są analizowane zarówno pod kątem wypełnienia nałozonych obowiazków przez UKE jak i generalnie zgodności z Prawem Telekomunikacyjnym.

Prezes UKE ma 30 dni na podjęcie decyzji o ich zatwierdzeniu bądź o zgłoszeniu sprzeciwu, przy czym termin ten ulega zawieszeniu w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych wyjaśnień od Spółki.

źródło: UKE

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn

Relaks w spa oraz pyszna kuchnia, czyli Walentynki w gospodarstwach Roter Hahn
czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej