Archiwalne

VI edycja Tęczowej Akademii Pływania zakończona

06.09.2007

Dzięki Tęczowej Akademii Pływania UPC dzieci pozostające w czasie wakacji w domach mogły nabyć nowe umiejętności, zdać egzamin na kartę pływacką i zobaczyć pokazową lekcję nurkowania. Tego lata Tęczowa Akademia Pływania UPC działała w 5 miastach w Polsce: Tychach, Lesznie, Gdyni, Piotrkowie Trybunalskim, Chełmie.

"Dzieci radziły sobie świetnie, z radością i przejęciem uczestniczyły w zajęciach. Każdy starał się najlepiej, jak umiał. Taka akcja ma duży walor edukacyjny, jest bardzo pożyteczna ponieważ zwiększa bezpieczeństwo dzieci nad wodą" - mówili instruktorzy ze szkół nurkowania.

W ostatnich dniach sierpnia odbyły się jeszcze pokazowe lekcje nurkowania dla wszystkich uczestników tegorocznej edycji Akademii. Zajęcia te stały się już tradycją, dzięki nim dzieci zdobyło wiedzę i umiejętności z podstaw nurkowania. Podczas tych zajęć obecni byli wykwalifikowani instruktorzy ze szkół nurkowania oraz pedagodzy, którzy opiekowali się dziećmi.

Do tej pory z bezpłatnych zajęć organizowanych corocznie przez Tęczową Akademię Pływania UPC skorzystało około 5 000 dzieci w całej Polsce. Podczas lekcji Tęczowej Akademii Pływania dzieci oswajają się z wodą pod okiem doświadczonych instruktorów, nabywają podstawowe umiejętności pływackie, poznają zasady zachowania bezpieczeństwa nad wodą. Ta wakacyjna społeczna akcja jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że także i w tym roku mogliśmy pomóc pozostającym w domach w wakacje dzieciom ciekawie i pożytecznie spędzić czas. ? powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.

UPC Polska zorganizowała Tęczową Akademię z myślą o dzieciach w wieku szkolnym. Składa się na nią szereg różnorodnych akcji edukacyjnych dla dzieci, łączących naukę z zabawą. W akcją biorą udział wszystkie dzieci, nie tylko abonentów UPC.

Działania Tęczowej Akademii są częścią szerszych działań spółki Liberty Global, Inc., do której należy UPC Polska. W tym roku, w ramach działań Liberty Global został uruchomiony program W jednej społeczności (z ang. IN the community), którego celem jest walka z wykluczeniem technologicznym poprzez zwiększanie dostępu, rozwijanie umiejętności i tworzenie nowych możliwości dla tych grup społeczeństwa, które z różnych powodów nie korzystają ze zdobyczy współczesnego cyfrowego świata. Jego formuła została oparta także na polskich doświadczeniach.

źródło: UPC

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej