Dzięki Tęczowej Akademii Pływania UPC dzieci pozostające w czasie wakacji w domach mogły nabyć nowe umiejętności, zdać egzamin na kartę pływacką i zobaczyć pokazową lekcję nurkowania. Tego lata Tęczowa Akademia Pływania UPC działała w 5 miastach w Polsce: Tychach, Lesznie, Gdyni, Piotrkowie Trybunalskim, Chełmie.
"Dzieci radziły sobie świetnie, z radością i przejęciem uczestniczyły w zajęciach. Każdy starał się najlepiej, jak umiał. Taka akcja ma duży walor edukacyjny, jest bardzo pożyteczna ponieważ zwiększa bezpieczeństwo dzieci nad wodą" - mówili instruktorzy ze szkół nurkowania.
W ostatnich dniach sierpnia odbyły się jeszcze pokazowe lekcje nurkowania dla wszystkich uczestników tegorocznej edycji Akademii. Zajęcia te stały się już tradycją, dzięki nim dzieci zdobyło wiedzę i umiejętności z podstaw nurkowania. Podczas tych zajęć obecni byli wykwalifikowani instruktorzy ze szkół nurkowania oraz pedagodzy, którzy opiekowali się dziećmi.
Do tej pory z bezpłatnych zajęć organizowanych corocznie przez Tęczową Akademię Pływania UPC skorzystało około 5 000 dzieci w całej Polsce. Podczas lekcji Tęczowej Akademii Pływania dzieci oswajają się z wodą pod okiem doświadczonych instruktorów, nabywają podstawowe umiejętności pływackie, poznają zasady zachowania bezpieczeństwa nad wodą. Ta wakacyjna społeczna akcja jest dla nas bardzo ważna. Cieszymy się, że także i w tym roku mogliśmy pomóc pozostającym w domach w wakacje dzieciom ciekawie i pożytecznie spędzić czas. ? powiedział Jarosław Pijanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu UPC Polska.
UPC Polska zorganizowała Tęczową Akademię z myślą o dzieciach w wieku szkolnym. Składa się na nią szereg różnorodnych akcji edukacyjnych dla dzieci, łączących naukę z zabawą. W akcją biorą udział wszystkie dzieci, nie tylko abonentów UPC.
Działania Tęczowej Akademii są częścią szerszych działań spółki Liberty Global, Inc., do której należy UPC Polska. W tym roku, w ramach działań Liberty Global został uruchomiony program W jednej społeczności (z ang. IN the community), którego celem jest walka z wykluczeniem technologicznym poprzez zwiększanie dostępu, rozwijanie umiejętności i tworzenie nowych możliwości dla tych grup społeczeństwa, które z różnych powodów nie korzystają ze zdobyczy współczesnego cyfrowego świata. Jego formuła została oparta także na polskich doświadczeniach.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej