Archiwalne

VECTRA podsumowuje pierwszy rok telewizji cyfrowej

21.12.2007

Operator kablowy Vectra, dostawca usługi triple play w przeciągu roku objął usługą cyfrową ponad 80 tys. abonentów, którym oferuje już 100 kanałów telewizyjnych. Usługa dostępna jest już w 17 lokalizacjach, w tym od roku na Górnym Śląsku.

VECTRA usługę telewizji cyfrowej uruchomiła pod koniec 2006 roku w kilku miastach Górnego Śląska. Obecnie korzysta z niej już 40 tysięcy abonentów na Śląsku m.in. z takich miejscowości jak Bytom, Ruda Śląska, Rybnik i Zabrze. W tej chwili abonenci mają do wyboru aż 100 różnych programów telewizyjnych, które w większości są nadawane w polskiej wersji językowej.

Ostatnio oferta została wzbogacona m.in. o takie kanały jak TVN CNBC BIZNES, Disney Channel czy TVP Historia. Setnym programem, włączonym do oferty Cyfrowej VECTRY, jest Comedy Central. Każdy, nawet najbardziej wymagający klient, znajdzie coś ciekawego dla siebie w tak szerokiej ofercie. Jak wynika z badań przeprowadzonych na przełomie czerwca i lipca przez PBS dla VECTRY, klienci są bardzo zadowoleni z oferty telewizji cyfrowej: doceniają różnorodność kanałów przy jednoczesnej atrakcyjności cenowej, natomiast wprowadzenie technologii cyfrowej oraz pakiet triple play stanowi w opinii badanych unikat na rynku i jest ciekawą i wygodną ofertą.

Poza dużo większą liczbą dostępnych kanałów, dzięki telewizji cyfrowej, abonenci mają także znacznie lepszą jakość obrazu i dźwięku, co jest zauważalne nawet przez abonentów posiadających zwykłe telewizory, bez funkcjonalności HD.

Duża część klientów korzystających z analogowej usługi telewizji kablowej obecnie zdecydowała się na wykupienie usługi cyfrowej. „Dzięki naszej bardzo atrakcyjnej ofercie dającej dotychczasowym abonentom możliwość przejścia na odbiór cyfrowy bez dodatkowych opłat, większość z nich zdecydowała się skorzystać z tej usługi, natomiast koszt usługi dla nowych klientów to 9,90 zł” - powiedział prezes VECTRY - Tomasz Żurański. „Cały czas pracujemy nad kolejnymi usługami m.in. VoD (Video On Demand - Video na żądanie), PVR (Personal Video Recorder - osobista nagrywarka) czy HDTV (High Definition TVtelewizja wysokiej rozdzielczości)” - dodaje Prezes VECTRY.

Jednocześnie firma rozpoczęła modernizację Biur Obsługi Klienta, które mają być bardziej komfortowe i będą mogły jednorazowo obsłużyć większą ilość klientów. Wprowadzane są także nowe standardy obsługi. „We wrześniu firma badawcza PBS przeprowadziła szerokie badanie satysfakcji naszych klientów. Wynika, z niego, że jednym z ważniejszych elementów wpływających na poziom ich satysfakcji jest właśnie biuro obsługi klienta. Dlatego dołożymy wszelkich starań, aby nasze placówki odpowiadały potrzebom klientów.” dodaje Żurański.

Dodatkowo firma rozpoczęła proces implementowania call center dla wszystkich regionów, w których świadczy usługi. Już teraz abonenci m.in. ze Śląska i kilku innych lokalizacji mogą uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dzwoniąc pod jeden numer 0 801 0 801 80. To udogodnienie jest doceniane przez abonentów: Jak mówi jeden z nich: „Kiedy dzwonię na infolinię VECTRY na 0 801 zawsze jestem sprawnie obsłużony: pojawia się komunikat, że rozmowa jest nagrywana, po chwili łączę się z operatorem i odzew na moje zgłoszenie jest natychmiastowy. I właśnie tak powinno być”. (badany Klient z Radomia).

źródło: Vectra

Vectra Mundial 2018 na kanale TVP Sport dostępny dla wszystkich abonentów Vectry, także poza domem

Każdy abonent telewizji cyfrowej Vectry będzie mógł kibicować rozgrywkom Mundialu 2018 dzięki szerokiemu udostępnieniu przez Vectrę kanału TVP Sport. Także w serwisie Vectra TV Online, co umożliwi śledzenie rozgrywek na urządzeniach mobilnych, zarówno w domu jak i w dowolnym miejscu z dostępem do internetu. czytaj więcej

Vectra 9. czerwca Pudzianowski kontra Bedorf i wiele innych emocji podczas Gali KSW 44 na żywo także w Vectrze w systemie pay-per-view

Mariusz Pudzianowski vs Karol Bedorf to walka wieczoru Gali KSW 44, która odbędzie się 9 czerwca w sopocko-gdańskiej Ergo Arenie. Osiem emocjonujących pojedynków w jakości HD obejrzą na żywo także abonenci Vectry - dziś operator rozpoczął sprzedaż dostępu do gali w systemie pay-per-view w cenie 39,90 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej