VoIP bez Limitu telefon IP
Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

10.05.2018
Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych.

Cyfrowy Polsat - najważniejsze dane operacyjne za I kwartał 2018 roku

  • Coraz więcej klientów korzysta z ofert wiązanych – skuteczna realizacja strategii multiplay:
  • Stabilny wzrost liczby klientów usług wiązanych o 247 tys. (18,6%) rok do roku – do 1,57 mln (co stanowi 27,4% bazy klientów kontraktowych).
  • Do 4,70 mln wzrosła liczba usług posiadanych przez tę grupę klientów.
  • Miało to wypływ na utrzymanie wskaźnika churn na niskim poziomie wynoszącym jedynie 8,5% w skali roku.
  • Stabilny przyrost liczby usług kontraktowych – o 459 tys. rok do roku – do 13,8 mln (stanowią one 83,2% wszystkich świadczonych usług):
  • Liczba usług telefonii komórkowej wzrosła o 213 tys. rok do roku do 7 mln, co wynika z korzystnego wpływu strategii multiplay oraz dobrego przyjęcia przez klientów nowych prostych taryf Plusa wprowadzonych w lutym br.
  • Dzięki dobrej sprzedaży podstawowych pakietów, jak i usług dodatkowych (Multiroom i płatne usługi OTT), łączna liczba kontraktowych usług płatnej telewizji wzrosła rok do roku o 198 tys., osiągając poziom 5 mln.
  • Baza usług Internetu mobilnego zwiększyła się o 48 tys. rok do roku i wynosi 1,8 mln. W pierwszym kwartale klienci detaliczni Cyfrowego Polsatu i sieci Plus przetransferowali 224 PB danych.
  • Stabilna baza ponad 5,7 mln klientów kontraktowych:
  • Rośnie wskaźnik nasycenia usługami przypadającymi na klienta (o 5,3% rok do roku) − każdy z nich posiadał średnio 2,4 usługi z portfolio Grupy.
  • Średni przychód od klienta kontraktowego (ARPU), liczony zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15, wzrósł o 2% do poziomu 81,9 zł pomimo negatywnego wpływu regulacji Roam like at home.
  • Stabilna baza prepaid na poziomie 2,8 mln usług odzwierciedla rzeczywistą liczbę użytkowników tej usługi.
  • Wysoki poziom ARPU prepaid 20,1 zł – wzrost o 7,5% rok do roku wynikający głównie z wygaśnięcia efektu promocji rejestracyjnych.
  • Kanały Grupy Telewizji Polsat pozostawały w czołówce rynku oglądalności w grupie komercyjnej, osiągając wynik 23,9% (11,9% kanału głównego oraz 12% kanałów tematycznych).
  • Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrosły aż o 15,1% rok do roku i wyniosły 269 mln zł, dzięki czemu udział Grupy w rynku reklamy TV wzrósł do 26,9%.
  • Bardzo dobre wyniki finansowe Grupy zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15:
  • przychody: 2,346 mld zł (wzrost o 0,6%)
  • EBITDA: 890 mln zł (wzrost o 2,0%)
  • marża EBITDA: 37,9% (wzrost o 0,5 p.p.),
  • zysk netto: 292,2 mln zł,
  • wolne przepływy pieniężne: 1,482 mld zł w okresie 12-miesięcznym,
  • wskaźnik całkowitego zadłużenia netto/EBITDA LTM obniżył się do poziomu 2,87x,
  • w trakcie I kwartału Grupa spłaciła 550 mln zł kredytu rewolwingowego.

 

To kolejny kwartał bardzo dobrych wyników operacyjnych w obydwu segmentach. W segmencie usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym istotne znaczenie miały konsekwentna realizacja strategii operatora multiplay i sprzedaż ofert w ramach programu smartDOM oraz bardzo dobre przyjęcie przez klientów nowych taryf Plusa. Z kolei wyniki segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej imponująco rosły zarówno organicznie, jak i w wyniku synergii osiągniętych wspólnie z nowo nabytymi kanałami z Grupy ZPR. Także w warstwie wyników finansowych początek roku był bardzo udany dla naszej Grupy mówi Tobias Solorz, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Polkomtel Sp. z o.o.

 

Segment usług świadczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych

 

 

I kwartał

 

2018

2017

Zmiana %

Łączna liczba RGU
(kontraktowe+przedpłacone)

16 579 337

16 216 128

2,2 %

USŁUGI KONTRAKTOWE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

13 796 153

13 337 038

3,4%

Płatna telewizja, w tym:

4 984 391

4 785 947

4,1%

Multiroom

1 114 833

1 031 294

8,1%

Telefonia komórkowa

6 997 850

6 785 002

3,1%

Internet

1 813 912

1 766 089

2,7%

Liczba klientów kontraktowych, w tym:

5 743 832

5 847 401

(1,8%)

Ofert łączonych

1 571 900

1 325 079

18,6%

       

ARPU na klienta1) [PLN]

81,9

80,3

2,0%

Churn na klienta

8,5%

8,5%

0,0 p.p.

Wskaźnik nasycenia RGU na jednego klienta

2,40

2,28

5,3%

USŁUGI PRZEDPŁACONE

 

 

 

Łączna liczba RGU na koniec okresu, w tym:

2 783 184

2 879 090

(3,3%)

Płatna telewizja

75 159

48 224

55,9%

Telefonia komórkowa

2 539 402

2 646 477

(4,0%)

Internet

168 623

184 389

(8,6%)

ARPU na RGU prepaid1) [PLN]

20,1

18,7

7,5%

 
  1. ARPU skalkulowane zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15.

 

 

Nasza oferta usług łączonych, oparta o mechanizm udzielania atrakcyjnych rabatów na każdy dodatkowy produkt lub usługę z portfolio Grupy, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem i odnotowuje bardzo dobre wyniki sprzedaży. Już blisko 1,6 mln klientów połączyło w ten sposób 4,7 mln usług. Przekłada się to pozytywnie na poziom wskaźnika churn, wskaźnika nasycenia usługami na jednego klienta oraz ARPU klienta kontraktowego podsumowuje Tobias Solorz. – Ponadto nowe oferty Plusa wprowadzone w lutym tego roku zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów, dzięki czemu odnotowaliśmy istotny wzrost liczby usług kontraktowych. Jednocześnie od dłuższego czasu prowadzimy intensywne prace związane z obecnością rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy na naszych antenach od nowego sezonu 2018/2019 i wkrótce przedstawimy szczegółowe oferty Cyfrowego Polsatu, sieci Plus i IPLI.

 

Wyniki finansowe segmentu usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym1)

 

mln PLN

I kwartał 2018

zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

2 049

-1,2%

EBITDA

755

-1,3%

Marża EBITDA

36,8%

-0,1 p.p.

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem MSSF 15.

 

W ślad za wzrostem liczby usług kontraktowych i liczby klientów korzystających z ofert wiązanych także wyniki finansowe segmentu usług świadczonych klientom indywidualnym i biznesowym były bardzo dobre i na stabilnym poziomie. Nadal pozostawały one pod niekorzystnym wpływem regulacji Roam like at home – presji na przychody, jak i wyższych kosztów zakupu ruchu od operatorów zagranicznych. Gdyby nie ten czynnik, wynik EBITDA segmentu wykazałby wzrost – komentuje Katarzyna Ostap-Tomann, Członek Zarządu ds. Finansowych, Cyfrowy Polsat S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

Segment nadawania i produkcji telewizyjnej

W pierwszym kwartale kanały Grupy Polsat były w czołówce oglądalności w grupie komercyjnej, osiągając udziały zgodne z naszą długoterminową strategią, na poziomie 24%. Zgodnie z naszymi prognozami obserwowaliśmy dynamiczny wzrost rynku reklamy telewizyjnej, a Telewizja Polsat była jego dużym beneficjentem. Nasze przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu po raz kolejny rosły szybciej niż rynek – tym razem z ponad 15% dynamiką w porównaniu do 9,6% dla całego rynku. Przyczyniły się do tego również synergie generowane ze współpracy z nowo nabytymi kanałami telewizyjnymi – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

 

 

 

I kwartał

 

2018

2017

Zmiana p.p./%

Udział w oglądalności1,
w tym:

23,92%

23,59%

0,33 p.p.

POLSAT (kanał główny)

11,87%

12,70%

-0,83 p.p.

Kanały tematyczne

12,05%

10,89%

1,16 p.p.

Przychody z reklamy
i sponsoringu2

(mln PLN)

269

234

15,1%

Udział w rynku reklamy3

26,9%

25,6%

1,3 p.p.

 

 

 

 

Wydatki na reklamę telewizyjną na rynku4

(mln PLN)

999

912

9,6%

 

1 NAM, udział w oglądalności w grupie wszyscy 16-49 lat, cała doba, uwzględniając oglądalność Live+2 (oglądalność z dnia emisji i z 2 kolejnych dni w ramach tzw. Time Shift Viewing)

2 Przychody z reklamy i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wg definicji Starcom;

3 Szacunki własne na podstawie wstępnych danych Starcom;

4 Starcom, reklama sportowa i sponsoring;

 

W pierwszym kwartale br. w ofercie kanału Polsat dużym zainteresowaniem cieszyły się stałe pozycje. Bardzo popularne były premierowe odcinki serialu „Pierwsza miłość” oraz poniedziałkowe pasmo filmowe „Mega Hit”. Wysoki poziom oglądalności utrzymały „Wydarzenia” z godziny 18.50 oraz emitowany w godzinach porannych od poniedziałku do piątku blok programów informacyjnych „Nowy Dzień z Polsat News”. Ponadto chętnie oglądanymi serialami były: „Świat według Kiepskich”, „Przyjaciółki” i „W rytmie serca”.

Na wyniki pierwszego kwartału istotny wpływ miały też programy z sezonowych ramówek. Dużą widownię gromadził show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, program „Nasz nowy dom” czy emitowany w niedzielne wieczory cykl programów rozrywkowych „Kabaret na Żywo”. Sukcesem okazały się: wznowiony „Dancing With The Stars. Taniec z Gwiazdami”, nowy show „The Story of My Life”. Historia Naszego Życia” i reality show „Wyjdź za mnie”.

W I kwartale popularne były też programy kabaretowe i rozrywkowe. Wysoką oglądalnością cieszyły się: „Opolska Noc Kabaretowa. 800 lat Opola” emitowany 7 stycznia, „Kabaret Paranienormalni. Żarty się skończyły” z 18 lutego oraz „Świętokrzyska Gala Kabaretowa” z 21 stycznia br.

 

Wyniki finansowe segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej1)

 

mln PLN

I kwartał 2018

Zmiana r/r

Przychody ze sprzedaży

350

15%

EBITDA

135

25%

Marża EBITDA

38,6%

3,2 p.p

 

 

 

 

 

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem MSSF 15.

 

Wyniki segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej pozostawały pod wpływem dynamicznego, 15% wzrostu przychodów z reklamy telewizyjnej i sponsoringu, który był efektem zarówno organicznego wzrostu, jak i szybkiej realizacji zapowiedzianych synergii związanych z nowo nabytymi kanałami z Grupy ZPR. Jak zawsze korzystny wpływ na wyniki miała konsekwentna realizacja długofalowej strategii operacyjnej i finansowej Telewizji Polsat, zakładająca zrównoważoną politykę programową i ścisłą kontrolę kosztów. Pozwoliło to wypracować bardzo wysoki wzrost wyniku EBITDA segmentu – aż 25% w ujęciu rok do roku – mówi Katarzyna Ostap-Tomann.

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat

 

Wyniki finansowe Grupy Cyfrowy Polsat1)

mln PLN

I kwartał 2018

I kwartał 2017

zmiana r/r

Przychody

2 346

2 332

0,6%

EBITDA

890

873

2%

Marża EBITDA

37,9%

37,4%

0,5 p.p.

 

1) Zgodnie z aktualnie obowiązującym standardem raportowania MSSF 15. Skonsolidowane sprawozdanie finansowe za okres 3 miesięcy zakończony 31 marca 2018 r. oraz szacunki własne w odniesieniu do 1 kwartału 2017.

 

Świetne wyniki operacyjne i sprzedażowe pozwoliły wygenerować także bardzo dobre, a przede wszystkim zdrowe i stabilne wyniki finansowe całej Grupy. Widzimy wzrosty we wszystkich podstawowych parametrach finansowych, a co ważne EBITDA wzrosła mimo negatywnego wpływu regulacji Roam like at home w wysokości 25 mln zł. Niezmiennie cieszą nas wysokie wolne przepływy pieniężne, które pozwalają nam perspektywicznie patrzeć na działalność naszej Grupy – podsumowuje Katarzyna Ostap-Tomann.

Cyfrowy Polsat Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Liga Mistrzów UEFA w ofercie Cyfrowego Polsatu - najlepsze klubowe rozgrywki w cenie abonamentu

Już od dzisiaj dostępne są nowe, mistrzowskie oferty telewizyjne Cyfrowego Polsatu z nowym pakietem sportowym Polsat Sport Premium w cenie (http://sklep.cyfrowypolsat.pl/uefa). Dzięki tej wyjątkowej propozycji fani najlepszych klubowych rozgrywek piłkarskich będą mogli oglądać po raz pierwszy w Polsce wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Wszystko to na nowych kanałach sportowych − Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD – oraz w czterech serwisach telewizyjnych premium w systemie PPV. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ponad 600 Mb/s w sieci LTE Plus Advanced

Grupa Cyfrowy Polsat wdrożyła kolejne rozwiązania w technologii LTE Advanced. W Białymstoku połączone zostały cztery pasma, agregując w sumie aż 55 MHz, co jest obecnie najszerszym kanałem transmisji danych w technologii LTE Advanced w Polsce! Wraz z modulacją 256 QAM oraz zaimplementowaniem MIMO 4x4 na częstotliwości 2600 MHz pozwoliło to na osiągnięcie w testach prędkości ponad 600 Mb/s przy pobieraniu danych w komercyjnej sieci LTE Plus Advanced. Testy wykonano z użyciem najnowszych smartfonów Huawei (Mate 10 Pro, P20 i P20 Pro) i Samsung S9 oraz z wykorzystaniem atutów nowej platformy Nokia AirScale. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Mundial dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu TVP Sport HD w „otwartym oknie” na czas mistrzostw świata w Rosji

Dzięki porozumieniu Cyfrowego Polsatu z Telewizją Polską wszyscy abonenci platformy, niezależnie od posiadanego pakietu, otrzymali dostęp do stacji TVP Sport HD, która na czas mundialu zmieni się w kanał poświęcony tylko temu wydarzeniu. Widzowie obejrzą w TVP Sport HD ok. 500 godzin relacji z Rosji. Już dziś ceremonia otwarcia i pierwszy mecz pomiędzy Rosją i Arabią Saudyjską w Moskwie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat KSW 44: The Game w PPV w Cyfrowym Polsacie i IPLI - start sprzedaży - Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru

Już od dzisiaj abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 44: The Game. Walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dostęp do zapewnianej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali kosztuje 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Świętuj Dzień Dziecka z Cyfrowym Polsatem

Z okazji Dnia Dziecka Cyfrowy Polsat przygotował dla najmłodszych widzów wyjątkowy prezent. To dostęp do 3 popularnych kanałów dla dzieci − Nickelodeon, NickToons oraz Nick Jr. oraz wiele dodatkowych treści VOD w serwisie Cyfrowy Polsat GO. czytaj więcej

Netia Cyfrowy Polsat może przejąć Netię - UOKiK wydał zgodę

UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Cyfrowy Polsat kontroli nad Netią. Przeprowadzone postępowanie i badanie rynku wykazały, że transakcja nie spowoduje ograniczenia konkurencji. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Gala „Polsat Boxing Night: Noc Zemsty” w Cyfrowym Polsacie i IPLI Tomasz Adamek oraz Mateusz Masternak w walkach wieczoru

Powraca najbardziej prestiżowy cykl gal pięściarskich w Polsce. Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej – IPLI mogą już zamawiać dostęp do gali „Polsat Boxing Night: Noc Zemsty” w usłudze Pay-Per-View. W walce wieczoru zmierzą się Tomasz Adamek i Joey Abell, a o mistrzostwo Europy WBO w kategorii junior ciężkiej rękawice skrzyżują Mateusz Masternak i Youri Kalenga. Gala odbędzie się w sobotę, 21 kwietnia br. i rozpocznie o godzinie 17.45. Dostęp do wydarzenia obejmuje aż 8 wyjątkowych pojedynków i oferowany jest w jakości HD w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wiosenne niespodzianki od Cyfrowego Polsatu – nawet 30 kanałów w prezencie

Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów wiosenny prezent – to dostęp do nawet 30 kanałów bez dodatkowych opłat. Abonenci od pakietu Mini HD będą mogli korzystać z „otwartego okna” aż przez miesiąc – od 30 marca do 30 kwietnia br. Dostęp do kanałów możliwy będzie za pośrednictwem dekodera oraz na urządzeniach mobilnych z aktywną opcją ON THE GO w serwisie Cyfrowy Polsat GO. Z kolei klienci sieci Plus otrzymają możliwość oglądania aż 22 kanałów TV w największym serwisie rozrywki internetowej IPLA, w pakiecie IPLA Plus. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki GK Cyfrowy Polsat w 2017 roku - ponad 1,5 mln klientów multiplay i kolejne akwizycje

Dla Grupy Cyfrowy Polsat to kolejny rok bardzo dobrych wyników operacyjnych i finansowych. Wśród najważniejszych wydarzeń 2017 roku były: dalsza skuteczna realizacja strategii multiplay, wdrożenie zasady Roam like at home (RLAH), nabycie praw sportowych do transmisji Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA oraz strategiczne akwizycje. Grupa po raz kolejny odnotowała wysoki wzrost liczby usług kontraktowych oraz klientów usług zintegrowanych. Osiągnęła wyniki oglądalności zgodne z długoterminową strategią, zajmując czołową pozycję na rynku nadawców, oraz wzrost przychodów reklamowych i udziałów w rynku reklamy TV. Był to także bardzo dobry rok pod względem wyników finansowych – przychody Grupy przekroczyły 9,8 mld zł, wynik EBITDA osiągnął 3,6 mld zł, a zysk netto – ok. 1 mld zł. Ponadto Cyfrowy Polsat regularnie zmniejszał zadłużenie oraz zanotował wysoki poziom wolnych przepływów pieniężnych – 1,7 mld zł. czytaj więcej

News Cyfrowy Polsat ze świąteczną galą KSW 41

Ruszyła sprzedaż dostępu do świątecznej gali KSW 41, która odbędzie się w katowickim spodku na dzień przed Wigilią Świąt Bożego Narodzenia. W sobotę, 23 grudnia br. w najważniejszych walkach wieczoru spotkają się Borys Mańkowski i Dricus Du Plessis w pojedynku o tytuł mistrza KSW wagi półśredniej oraz znani szerszej publiczności Popek Monster i Tomasz Oświeciński. Dla abonentów Cyfrowego Polsatu i IPLI gala jest dostępna w systemie „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat WynikiCyfrowego Polsatu po trzecim kwartale 2017 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła III kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, co oznacza, że skutecznie radziła sobie zarówno na rynkach telekomunikacyjnym i płatnej telewizji, jak i nadawców TV. Grupa odnotowała solidne wyniki finansowe, mimo niekorzystnego wpływu regulacji „Roam Like at Home”, oraz wciąż generuje bardzo wysokie wolne przepływy pieniężne. Realizacja konsekwentnej polityki finansowej przyczyniła się do podwyższenia przez agencję Moody’s Investors Service perspektywy ratingu korporacyjnego dla Grupy do pozytywnej. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Jubileuszowa gala KSW 40 w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła sprzedaż odbywającej się 22 października br. gali KSW 40. Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy IPLI mogą zamawiać dostęp do wydarzenia, które już po raz drugi odbędzie się poza granicami Polski. W stolicy Irlandii – Dublinie swoje umiejętności pokażą m.in. Mariusz Pudzianowski, Mateusz Gamrot, Michał Materla, Maciej Jewtuszko oraz Dawid Zawada. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV) w cenie 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Testuj LTE Plus w Cyfrowym Polskacie przez dwa miesiące za 9 zł

Od teraz nawet przez dwa miesiące każdy może sprawdzać, jak działa superszybki Internet LTE. Aż do 60 dni wydłużony zostaje okres, w którym można testować LTE Plus i LTE Plus Advanced w ofercie Plusa oraz Cyfrowego Polsatu. Promocja jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży i sklepach internetowych obu operatorów, a jedyny koszt testowania to opłata aktywacyjna w wysokości 9 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Start US Open i powrót wielkoszlemowych emocji na specjalnych kanałach Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2

Już dzisiaj rozpoczyna się US Open – czwarty i ostatni w tegorocznym kalendarzu turniej zaliczany do Wielkiego Szlema – najtrudniejszych i najbardziej prestiżowych turniejów tenisowych. Dzięki specjalnie stworzonym kanałom premium, poświęconym w całości rozgrywkom tenisowym obejmującym turnieje Wielkiego Szlema, które powstały w rezultacie współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, fani tenisa będą mogli śledzić rozgrywki US Open przez 24 godziny na dobę, na żywo, w jakości HD oraz bez reklam, a także oglądać powtórki najciekawszych i najbardziej emocjonujących meczów. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat za II kwartał 2017

Grupa Cyfrowy Polsat opublikowała bardzo dobre wyniki operacyjne wszystkich segmentów i rosnące wyniki finansowe za II kwartał br. Wśród najważniejszych wydarzeń ostatnich miesięcy znalazły się: nabycie wyłącznych praw do Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA na lata 2018-2021 dla wszystkich kanałów dystrybucji treści oraz wypłata dywidendy w wysokości 205 mln zł. W wyniku konsekwentnej realizacji strategii w II kwartale wzrosły przychody Grupy – do 2,470 mld zł, wynik EBITDA – do 964 mln zł, a także wolne przepływy pieniężne – do poziomu 1,770 mld zł w okresie 12-miesięcznym. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Wyjątkowe starcie dwóch królów sportów walki. Walka stulecia Mayweather vs McGregor w PPV. Wyłącznie w Cyfrowym Polsacie i IPLI

W Cyfrowym Polsacie i IPLI ruszyła sprzedaż dostępu do gali, na którą od dawna czekają wszyscy fani sportów walki. W nocy z 26 na 27 sierpnia br. czasu polskiego w hali T-Mobile Arena w Las Vegas dojdzie do spotkania dwóch gigantów: jednego z najlepszych pięściarzy ostatnich dekad – Floyda Mayweathera Juniora i zawodnika mieszanych sztuk walki – Conora McGregora. Gala dostępna będzie w systemie „pay-per-view” (PPV), w cenie 40 zł, wyłącznie dla abonentów Cyfrowego Polsatu oraz użytkowników IPLI. Galę skomentują i będą o niej opowiadać dziennikarze Polsatu Sport oraz zaproszeni eksperci. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowa oferta Cyfrowego Polsatu dla fanów sportu i kina - w cenie kanały Cinemax i Eleven Sports

W Cyfrowym Polsacie ruszyła nowa promocja dla wszystkich, którzy cenią najlepszy sport oraz dobre kino, a przy tym chcą płacić niewiele. Do oferty z pakietem Rodzinnym HD oraz dwoma kanałami filmowymi premium: Cinemax HD i Cinemax 2 HD dołączyły oferujące sport na światowym poziomie kanały z pakietu Eleven Sports HD: Eleven, Eleven Sports oraz Eleven Extra. Teraz to prawie 90 kanałów z najlepszą rozrywką aż do końca roku bez opłat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszyła nowa kampania programu smartDOM - "Bądź bystry i oszczędzaj"

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej programu smartDOM, w ramach której ambasadorzy programu – Joanna Brodzik i Paweł Wilczak – podróżują po Polsce kamperem, odwiedzają polskie rodziny i opowiadają o korzyściach z łączenia najróżniejszych usług i produktów z oferty Cyfrowego Polsatu i Plusa. czytaj więcej