Archiwalne

UPC Polska publikuje wyniki za II kwartał 2009r

05.08.2009

Drugi kwartał 2009r. przyniósł UPC Polska dalsze umocnienie na pozycji lidera wśród dostawców potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej.

Operator ma już 425 600 klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu, 160 800 klientów usługi telefonicznej, ponad milion klientów telewizji kablowej, w tym 160 400 telewizji cyfrowej. Największy przyrost liczby abonentów, o 37 800, zanotowała Telewizja Cyfrowa UPC. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się ponad 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

UPC Polska w dalszym ciągu umacnia swoją pozycję wiodącego dostawcy potrójnej usługi poprzez sieć telewizji kablowej i jest jednym z największych dostawców Internetu w Polsce. W ciągu drugiego kwartału 2009r. baza klientów usług szerokopasmowego dostępu do Internetu wzrosła o 15 100, osiągając wynik 425 600. Stały wzrost sprzedaży jest m.in. konsekwencją udostępnienia w kwietniu br. nowego portfolio usług internetowych, w ramach którego operator zwiększył prędkości usług internetowych. Prędkość najszybszego na polskim rynku Internetu została zwiększona do 30 Mb/s, przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. Także w kwietniu, UPC zaoferowało klientom nowe, bardziej atrakcyjne portfolio usług dla małych firm.

Drugi kwartał przyniósł również wzrost liczby abonentów najmłodszej usługi UPC Polska – telewizji cyfrowej. Od końca marca do 30 czerwca br. wyniósł on 37 800, zwiększając bazę klientów do 160 400, co dowodzi, że widzowie cenią cyfrową jakość obrazu i dźwięku oraz wygodę i funkcjonalności dekoderów UPC.

Na koniec II kwartału 2009 z usług telefonicznych UPC Polska korzystało 160 800 abonentów.

UPC konsekwentnie modernizuje swoją infrastrukturę, dostosowuje portfolio usług do wymagań klientów i konsekwentnie zwiększa prędkości przesyłu danych. Jeszcze w tym roku planowane są zmiany w ofercie, w tym m.in. wdrożenie usługi wideo na żądanie.

źródło: UPC

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej