Telekomunikacja Polska będzie przekazywać do Biura Informacji Gospodarczej dane dłużników zalegających z płaceniem za usługi. Do BIG trafią dane tych dłużników, którzy uporczywie odmawiają zapłaty za usługi i nie reagują na przypomnienia o upływie terminu płatności.
Współpraca z BIG to standard w działaniach windykacyjnych m.in. banków, czy operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Mogą one zgłaszać dłużników, których niespłacone należności wynoszą co najmniej 200 zł w przypadku osób fizycznych i co najmniej 500 zł w przypadku przedsiębiorców. Świadczenia zgłaszane do BIG muszą być wymagalne co najmniej 60 dni.
Pojawienie się na liście dłużników wpływa negatywnie na wiarygodność płatniczą i może uniemożliwić np. uzyskanie kredytu na zakup mieszkania, czy samochodu. TP ma obowiązek aktualizować dane przesyłane do BIG przynajmniej raz na 2 tygodnie. Oznacza to, że po uregulowaniu długu dane dłużnika zostaną usunięte z rejestru.
źródło: TPSA
News Dropshipping – na czym polega?
Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcejNews Czym jest CRM i kiedy się przydaje?
Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej