Telekomunikacja Polska otrzymała godło ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi". Certyfikat jest potwierdzeniem, że TP zapewnia klientom skuteczną obsługę poprzez kontakt z doradcami na błękitnej linii - 19393 oraz infoliniach technicznych, a także bezpośrednio w salonach sprzedaży tp i przez www.tp.pl.
Na zlecenie firmy certyfikującej Obserwatorium Zarządzania przeprowadzono szczegółowy audyt TP w trzech głównych kanałach komunikacji z klientem. Niezależne badanie dowiodło, że obsługa klientów stoi w TP na bardzo dobrym poziomie. Sprawdzano jakość obsługi, satysfakcję, zorientowanie na klienta oraz dostępność kanałów komunikacji. Ogólne zadowolenie klientów ze współpracy z TP wyniosło 76 proc. (bardzo zadowolony i zadowolony).
Badania przeprowadzono bardzo dokładnie: klientów pytano za pomocą sondaży telefonicznych, internetowych oraz wywiadów w salonach sprzedaży tp. Wszystkie kanały komunikacyjne zostały sprawdzone również przez tzw. tajemniczych klientów, czyli osoby podające się za klientów firmy. Sprawdzali oni ogólne wrażenie, szybkość połączenia, powitanie, uprzejmość, jakość udzielonych informacji oraz to czy problem został rozwiązany. Oceniano również funkcjonalność strony WWW.
W ciągu 8 lat chęć udziału w programie „Firma Przyjazna Klientowi" zgłosiło ponad 700 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż. Każdy musiał poddać się zewnętrznemu, niezależnemu audytowi, który wszechstronnie sprawdzał jakość obsługi klientów. Wysokie kryteria oceny sprawiają, że nie wszystkim udaje się otrzymać certyfikat. Telekomunikacja Polska jest dotychczas jedyną firmą telekomunikacyjną, której został przyznany tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi".
To kolejne już w ostatnim czasie potwierdzenie wysokiej jakości obsługi klientów Telekomunikacji Polskiej. W lutym 2010 roku w badanie przeprowadzone przez PBS na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej, wykazało że TP jest bezkonkurencyjna w obsłudze klientów biznesowych.
źródło: TPSA
News Gdzie kupować programy komputerowe? Najważniejsze informacje.
Na początek warto wyjaśnić, czym są programy komputerowe. Bardzo upraszczając, stanowią pewien rodzaj oprogramowania, które instaluje się na urządzeniach w celu wykonania jakiegoś zadania. Jest to jednak bardzo niedokładna definicja, ponieważ do tej kategorii nie zaliczają się sterowniki, czyli pliki pomagające uruchomić, na przykład kartę dźwiękową czy graficzną. Specjalnym rodzajem programów natomiast stanowi system operacyjny. Jako przykład takiego oprogramowania, które często instaluje się na komputerze, można uznać Adobe Photoshop, MS Paint czy Skype. czytaj więcejNews Jak zyskać na sprzedaży firmy? Poznaj skuteczne sposoby na zwiększanie wartości marki i firmy
Proces sprzedaży firmy niezależnie od branży, czy wielkości warto rozpocząć od oceny wartości podmiotu. Mamy do wyboru wiele metod – porównawczą, dochodową, czy majątkową. Bardzo ważny jest tutaj aspekt oceny przez potencjalnego inwestora tego, jaki osiągnie zwrot z inwestycji. Dlatego musimy udowodnić, że nasz firma ma duży potencjał zwrotu. Istnieje jednak kilka sposobów, które wpłyną na wartość sprzedanego podmiotu. Co zatem zrobić, aby uzyskać wyższą cenę podczas negocjacji? I w jaki sposób można wpłynąć na zwiększanie wartości marki? czytaj więcej