Archiwalne

Telewizja Polsat kupuje radio Muzo.fm

17.10.2014

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

17 października 2014 r. Telewizja Polsat podpisała przedwstępną umowę zakupu 100% akcji radia Muzo.fm za 4,3 mln zł. Powstaje zintegrowany projekt muzyczny Grupy Polsat o szerokiej dystrybucji telewizyjnej, radiowej i internetowej.

Muzo.fm, które 20 października br. zastąpi radio PiN, to rozgłośnia regionalna dostępna w 11 największych miastach w Polsce, a w jej zasięgu znajduje się ok. 5 mln słuchaczy. To nowy muzyczny projekt o profilu popowo-rockowym tworzony wspólnie z zespołem telewizji Muzo.tv. Radiem kieruje Marcin Bisiorek, jednocześnie szef telewizji Muzo.tv.

- To nasze kolejne, po uruchomieniu kanału Muzo.tv, przedsięwzięcie w obszarze muzyki, dzięki któremu tworzymy zintegrowany i kompleksowy projekt muzyczny „Muzo” na wszystkich platformach dystrybucji treści: telewizji, radia i Internetu – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu Telewizji Polsat.

Nowe radio będzie ściśle współpracować zarówno z telewizją Muzo.tv, jak i serwisem muzo.pl, a synergie zostaną osiągnięte m.in. w następujących obszarach:
· marketingu projektu „Muzo”,
· wspólnej redakcji,
· dystrybucji treści muzycznych na wszystkich polach eksploatacji.

- Zakup radia i wieloplatformowy projekt „Muzo” wpisują się w naszą strategię bycia liderem rozrywki w Polsce, realizowaną poprzez tworzenie i dostarczanie najatrakcyjniejszych treści. Teraz także w obszarze muzyki nasi klienci będą mieli dostęp do swoich ulubionych utworów zarówno w domu, jak i poza nim, na dowolnie wybranym urządzeniu – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu.

Celem nowego właściciela jest osiągnięcie udziału w rynku słuchalności na poziomie 1% w ciągu roku od startu nowej stacji.

Za sprzedaż reklam w Muzo.fm odpowiedzialne jest Biuro Reklamy Polsat Media.

źródło: Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Ruszają transmisje Ligi Mistrzów UEFA w Grupie Polsat - nowe studio zbudowane na potrzeby LM i LE

Liga Mistrzów i Liga Europy UEFA, które od wtorku 21 sierpnia będzie można oglądać tylko w nowych kanałach i serwisach sportowych premium Grupy Polsat, będą pokazywane z nowego, wyjątkowego studia. To jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie tego typu obiektów telewizyjnych w Europie i zdecydowanie najnowocześniejsze studio w Polsce. Trzy pierwsze mecze już dzisiaj. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Liga Mistrzów UEFA w ofercie Cyfrowego Polsatu - najlepsze klubowe rozgrywki w cenie abonamentu

Już od dzisiaj dostępne są nowe, mistrzowskie oferty telewizyjne Cyfrowego Polsatu z nowym pakietem sportowym Polsat Sport Premium w cenie (http://sklep.cyfrowypolsat.pl/uefa). Dzięki tej wyjątkowej propozycji fani najlepszych klubowych rozgrywek piłkarskich będą mogli oglądać po raz pierwszy w Polsce wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA. Wszystko to na nowych kanałach sportowych − Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD – oraz w czterech serwisach telewizyjnych premium w systemie PPV. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej