Archiwalne

Telefon Vectry w kolejnych lokalizacjach

02.09.2009

Już od 1 września br. mieszkańcy Skierniewic, Żyrardowa, Sochaczewa i Łowicza mogą korzystać z usługi telefonii stacjonarnej Vectry opartej na technologii cyfrowej.

Abonenci mają do wyboru różne pakiety telefoniczne: „Plan Zadzwoń do mnie”, „Plan Prosty”, „Plan Funkcjonalny”, „Plan Aktywny” lub „Plan Dynamiczny”. Usługę telefoniczną można zamówić oddzielnie lub też kupując w pakiecie z telewizją i internetem w dowolnym wariancie. Nowością w Vectrze jest również jeden z najtańszych abonamentów telefonicznych na rynku, który wynosi jedyne 9,91 zł.

„Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci Vectry mają możliwość skorzystania nie tylko z telewizji i internetu ale również z telefonu. Dzięki temu zakup usług łączonych, pozwoli wprowadzić oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług, które Vectra oferuje swoim Abonentom, umożliwia wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb” – mówi Krzysztof Burmer, Dyrektor Operacyjny Vectra SA.

Połączenia w usłudze telefonicznej Vectry odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników Vectry. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.

Abonenci korzystający z planów telefonicznych Vectry mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci Vectra, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji abonenci wybranych planów taryfowych otrzymują gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego.

źródło: Vectra

News Kto odpowiada za nieautoryzowane płatności? Twoje prawa jako klienta banku

Tylko w 2024 roku zgłoszono 334 tys. przypadków nieautoryzowanych transakcji płatniczych w bankowości elektronicznej i aplikacjach. Łącznie klienci stracili już ponad 500 mln złotych, które w łatwy sposób wpadły w ręce złodziei. Ale czy musiało tak być? Sprawdź, kto w takiej sytuacji ponosi odpowiedzialność i jakie masz prawa jako osoba poszkodowana. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej