Archiwalne

Taryfikacja on-line od Alcatel-Lucent dla Telefonii Dialog na potrzeby usług MVNO

13.08.2008

Telefonia Dialog wybrała konwergentny system taryfikacji on-line Alcatela-Lucenta do realizacji usług świadczonych w modelu wirtualnego operatora sieci mobilnej (MVNO - Mobile Virtual Network Operator).

Rozwiązanie 8610 Instant Convergent Charging (ICC) firmy Alcatel-Lucent, oparte na otwartej platformie usługowej OSP (Open Services Platform), umożliwi Telefonii Dialog rozbudowę oferty usług konwergentnych o mobilne usługi typu prepaid i postpaid. Alcatel-Lucent zintegruje również platformę z siecią szkieletową operatora komórkowego, na którego infrastrukturze opierają się usługi mobilne Dialogu.

“Dialog zamierza stać się liderem na rynku usług konwergentnych wśród niezależnych operatorów w Polsce. Jako jedna z wiodących marek na polskim rynku telekomunikacyjnym jesteśmy w dobrej pozycji wyjściowej do integracji oferowanych przez nas usług stacjonarnych, internetowych i multimedialnych z usługami mobilnymi i stworzenia konwergentnego pakietu typu quadruple-play”, powiedział Piotr Mazurkiewicz, Prezes Zarządu Telefonii Dialog. “Wybraliśmy ofertę Alcatela-Lucenta, ponieważ jesteśmy przekonani, że ta platforma MVNO zapewni nam wydajność, funkcjonalność i elastyczność niezbędną do stworzenia atrakcyjnych i niezawodnych usług dla naszych klientów. Ważny był również fakt, że Alcatel-Lucent posiada referencje wiodącego integratora systemów telekomunikacyjnych, a są to umiejętności o kluczowym znaczeniu dla tego projektu.”

“Zawarte porozumienie jest strategiczne z punktu widzenia współpracy Alcatela-Lucenta z Dialogiem w dziedzinie tak istotnej dla tego operatora, jak usługi konwergentne. Jesteśmy dumni z faktu, że możemy pomóc w realizacji zasadniczej części strategii Dialogu,” powiedział Andrzej Dulka, Prezes Zarządu Alcatel-Lucent Polska. “Nasza platforma MVNO spełnia wymagania i odpowiada dalszym planom Dialogu. Umożliwia stworzenie zaawansowanej i elastycznej oferty usług mobilnych, szybkie wprowadzenie jej na rynek, jak również powiązanie jej z innymi usługami w celu spełnienia rosnących potrzeb klientów."

W ramach kontraktu, Alcatel-Lucent wdroży platformę do realizacji usług zawierającą rozwiązania 8610 Instant Convergent Charging oraz 5900 Specialised Resource Point, obsługującą funkcje IVR. Alcatel-Lucent dostarczy również system 8985 Mobile Provisioning System oraz podsystem NGN oparty na rozwiązaniu 5020 Media Gateway Controller oraz 7515 Media Gateway firmy Alcatel-Lucent, który obsługuje aplikacje OSP wykorzystujące technologię SIP.

Konwergentny system taryfikacji on-line firmy Alcatel-Lucent, jest wiodącym na rynku, konfigurowalnym w szerokim zakresie i sprawdzonym rozwiązaniem, które zostało już wdrożone u ponad 210 operatorów i obsługuje ponad 400 milionów abonentów na całym świecie.

źródło: Dialog

News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?

W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.

czytaj więcej

Wiadomości firmowe Edukacja jako najskuteczniejsza forma obrony

Czy wiesz, że aż 88% naruszeń bezpieczeństwa wynika z błędów ludzkich? Nie z wadliwego oprogramowania czy nieznanych luk zero-day, ale z pozornie niewinnych działań – kliknięcia w złośliwy link albo wpisania danych logowania na fałszywej stronie. Dlatego właśnie coraz więcej firm sięga po rozwiązania takie jak Terranova Security od firmy Fortra, które koncentrują się na budowaniu świadomości i edukacji użytkowników. czytaj więcej

News PLFON w nowej odsłonie - nowoczesna strona internetowa już dostępna

Peoplefone Polska, działająca pod marką PLFON, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojej strony internetowej. Nowa odsłona serwisu powstała w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby użytkowników oraz dynamiczny rozwój rynku usług online. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej