Archiwalne

Sieć iDream świętuje pierwsze urodziny – startuje kampania reklamowa i akcje promocyjne

23.07.2014

iDream, należąca do Eurotel S.A. sieć sklepów ze sprzętem Apple, świętuje swoje pierwsze urodziny startując z kilkumiesięczną kampanią reklamową oraz szeregiem akcji promocyjnych, kierowanych m.in. do uczniów i studentów. Marka iDream została też partnerem letniej „objazdowej” akcji Eska Summer City.

Kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym zaplanowana jest do końca września, obejmuje radio, outdoor i internet. Prowadzona będzie w galeriach handlowych (m.in. monitory POS TV agencji wideomarketingowej IMS) na nośnikach outdoorowych w 7 miastach gdzie obecne są salony iDream, w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych (30-sekundowe spoty), oraz na Facebooku, w portalach lokalnych, i studenckich i serwisach galerii handlowych.

Akcje w centrach handlowych, poza standardowymi działaniami (ulotki, plakaty, hostessy), obejmują także organizację nietypowych eventów oraz warsztatów tematycznych (np. dla prawników - pokazy możliwości współpracy iPada z aplikacją LexTouch).

Ważnym elementem kampanii marketingowej będzie uczestnictwo marki iDream, w roli partnera i sponsora, w letniej akcji Radio Eska Summer City (http://www.summercity.eska.pl/ ). Jest to jubileuszowa, 10 edycja tej akcji, w ramach której ekipa Radia Eska odwiedza najciekawsze miejsca w miastach w całej Polsce, jest obecna przy największych koncertach, festiwalach, imprezach sportowych itp. Marka iDream jako partner akcji będzie eksponowana m.in. na samochodzie ekipy Eska Summer City, w antenowych relacjach z imprez w danym mieście czy regionie, na stronach www stacji itp.

Kampania, poza budowaniem świadomości i wizerunku marki iDream, ma na celu także wsparcie promocji sprzedażowych sieci. Są to m.in. urodzinowe promocje skierowane do studentów i uczniów („Tyle rabatu, jaka średnia ocen + Power Bank w prezencie”) oraz rabaty w wysokości 10 proc. na zakupy wszystkich komputerów Apple z oferty iDream (MacBook PRO, iMac oraz Mac Book Air).

- Siedem salonów iDream w kraju, w najlepszych lokalizacjach w danym mieście, to dobry powód by świętować pierwsze urodziny marki iDream i liczyć na dalszy jej dynamiczny rozwój - mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu spółki Eurotel SA - W planach mamy otwarcia następnych salonów, ale też kolejne pomysły. Oprócz sprzedaży produktów Apple, Eurotel ma bowiem zgodnie z umową z Apple możliwość prowadzenia działalności w zakresie usług serwisowych czy szkoleniowych.

Eurotel SA to spółka z bogatym doświadczeniem i potencjałem w zakresie obsługi salonów sprzedaży, nabytym przez lata współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi Play i T-Mobile. Eurotel będąc czołowym dilerem tych operatorów, obsługuje łącznie sieć prawie 300 salonów sprzedaży. Na mocy umowy z wiosny ub.r. pomiędzy Eurotel i Apple, Eurotel jako Apple Authorized Reseller może otwierać i prowadzić na polskim rynku autoryzowane salony sprzedaży Apple Premium.

Salony iDream to salony o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy - lokalizowane są zwykle w prestiżowych centrach handlowych lub w najbardziej atrakcyjnych miejscach miast. Ich powierzchnia - ponad 100 m2 - pozwala na pełną ekspozycję produktów Apple, swobodne poruszanie się wewnątrz i dostęp do pełnej oferty towarowej, jak również możliwość bezpośredniego testowania działania każdego z produktów. Salony APR zapewniają również dostęp do najświeższych produktów – premier produktowych, nocnych sprzedaży etc.

Pierwszy salon iDream powstał w ub.r. w Bydgoszczy. Po uruchomieniu kolejnych salonów oraz po przejęciu konkurencyjnej sieci iTerra i jej rebrandingu, sieć iDream liczy sobie już siedem salonów, umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie.

Poza siecią salonów Apple Premium Reseller, pod marką iDream działa również sklep internetowy oferujący pełną paletę produktów marki Apple (http://www.idream.pl/ ). Klienci e-sklepu mają możliwość odbioru osobistego zakupów we wszystkich stacjonarnych punktach sprzedaży.

źródło: iDream

Cyfrowy Polsat Startuje kampania reklamowa Ligi Mistrzów UEFA w Cyfrowym Polsacie

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium: www.cyfrowypolsat.pl/UEFA. Dzięki niemu będzie można oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA na żywo, bez reklam, także w jakości Super HD. czytaj więcej

T-Mobile Ruszył konkurs MagentaBiznes organizowany przez T‑Mobile dla przedsiębiorców

Trwa konkurs MagentaBiznes ogłoszony przez T‑Mobile dla przedsiębiorców, którzy chcą korzystać z cyfrowych narzędzi ułatwiających pracę. Mogą oni wygrać usługi operatora, nowoczesny sprzęt oraz szkolenie. Wydarzenie towarzyszy kampanii MagentaBiznes, w ramach której klienci biznesowi T‑Mobile pokazują, jak cyfrowe rozwiązania usprawniają funkcjonowanie ich przedsiębiorstwa. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód – kampanie lokalne w 17 miastach

W kwietniu Netia rozpoczęła nową kampanię promocyjną, pod hasłem: "Światłowód Netii jest już w Twoim mieście". Zgodnie ze strategią, polegającą na możliwie najbliższej, bezpośredniej komunikacji z potencjalnymi klientami, sięgnięto wyłącznie po lokalne nośniki reklamowe i media. czytaj więcej