MNI Premium, spółka zależna notowanej na warszawskiej giełdzie Grupy MNI, podpisała umowę z multimedialnym operatorem sieci komórkowej PLAY.
Jako dostawca treści MNI Premium zajmie się uruchamianiem oraz obsługą serwisów multimedialnych zarówno SMS-owych, MMS-owych, IVR-owych, jak i tych o większym zaawansowaniu technologicznym.
Abonenci mogą już korzystać z wysokiej jakości kontentu mobilnego, między innymi gier na komórki firmy Breakpoint, kontentu Spiderman 3 oraz innych znanych marek. Partnerzy pracują nad uruchomieniem kolejnych serwisów multimedialnych. Dzięki współpracy obu firm, klienci PLAY mieli już okazję m.in. wziąć udział w głosowaniu podczas festiwalu Eurowizji.
„Udostępnienie pełnej oferty abonentom PLAY stanowi ważny element w strategii MNI Premium, ponieważ pozwala nam dotrzeć do bardzo szerokiej grupy odbiorców. Abonenci PLAY to bardzo ważna grupa docelowa MNI Premium, daje bowiem dotarcie z wyselekcjonowanym, licencjonowanym, wysokiej jakości kontentem mobilnym do grupy odbiorców, zainteresowanych i aktywnie korzystających z multimediów, znających ofertę rynkową oraz potrafiących docenić jakość naszych usług”. – komentuje Anna Wawrzynowicz, Dyrektor Sprzedaży MNI Premium.
źródło: MNI Premium
News Responsywność to podstawa - jak tworzyć strony na każde urządzenie?
W erze cyfrowej, gdzie użytkownicy każdego dnia korzystają z niezliczonej liczby urządzeń do surfowania w sieci, responsywność stron internetowych nie jest już dodatkiem, lecz koniecznością. To fundamentalny krok do zapewnienia sobie przewagi konkurencyjnej na rynku online. Agencja Reklamowa Green Parrot, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych, doskonale rozumie, jak ważne jest tworzenie stron internetowych dostosowanych do różnych ekranów. W niniejszym artykule dowiesz się, jak projektować elastyczne i estetyczne strony, które działają płynnie na każdym urządzeniu.
czytaj więcej