Archiwalne

Powstał zespół projektowy ds. cyfryzacji w ramach porozumienia Polkomtel - media publiczne

25.09.2007

Dziś, rozpoczął prace zespół projektowy ds. cyfryzacji, w skład którego wchodzą przedstawiciele trzech partnerskich firm: Telewizji Polskiej S.A., Polskiego Radia S.A. oraz Polkomtel S.A. Powołanie zespołu jest konsekwencją podpisanego w czwartek, 20 września br., listu intencyjnego o współpracy między trzema partnerskimi firmami w sprawie współpracy w zakresie cyfryzacji telewizji oraz świadczenia usług multimedialnych.

W pierwszej fazie działalności zespół rozpocznie prace nad przygotowaniem dedykowanych rozwiązań w ramach rozważanych modeli biznesowych.

Już na tym etapie prac analizowane są konkretne korzyści, jakie do procesu cyfryzacji wnosi każdy z trzech partnerów. Wśród zagadnień determinujących dalszy kształt prac jest analizowany m.in. zakres i sposób wykorzystania sieci Polkomtel S.A. do emisji sygnału cyfrowego w technologii zarówno mobilnej (DVB-H), jak i stacjonarnej (DVB-T). Osiągnięcie szybkich efektów ekonomicznych współpracy będzie możliwe dzięki dostępowi do szerokiej sieci dystrybucji Polkomtel S.A. oraz doświadczeń Spółki w zakresie obsługi klienta. Przykładowe zagadnienia objęte pracami zespołu:

  1. Wykorzystanie infrastruktury Polkomtel S.A. do nadawania sygnału telewizyjnego
  2. Zarządzanie multipleksami
  3. Agregacja treści
  4. Oferowanie usług interaktywnych, wykorzystanie kanału zwrotnego w oparciu o sieć komórkową
  5. Tworzenie i współtworzenie treści dedykowanych dla poszczególnych grup odbiorców
  6. Oferowanie szybkiej transmisji danych
  7. Wykorzystanie szerokiej sieci dystrybucji
  8. Wykorzystanie Biura Obsługi Klienta
  9. Cyfryzacja archiwów
  10. Usługi na żądanie ('on demand')
  11. Zarządzanie prawami autorskimi
  12. Zapewnienie sieci dosyłowej
  13. Możliwości wykorzystania telewizji satelitarnej
  14. Udział w rynku reklamowym (radio, telewizja, Internet)
  15. Analiza możliwości dofinansowania set-top boxów
  16. Rozwój portali internetowych
  17. Rozszerzenie współpracy i partnerstwa o kolejne podmioty 
  18. Przejęcia i akwizycje

W obecnej fazie prac analizowany jest również odpowiedni dobór treści dla poszczególnych grup klientów, w tym tych doceniających mobilny dostęp do Internetu. Badane są wszystkie elementy możliwych modeli współpracy pod kątem wykorzystania atutów każdego z partnerów. W ramach prac zespołu ma również zostać doprecyzowany podział ról w zakresie zarządzania multipleksami.

źródło: Polkomtel

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.
czytaj więcej

News Rób super zdjęcia Samsungiem Galaxy A53 5G od T-Mobile

Kup smartfon Samsung Galaxy A53 5G i rób super zdjęcia. W aktualnej promocji kupisz smartfon nawet 500 zł taniej i otrzymasz dodatkowo słuchawki Samsung Galaxy Buds2. czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Czym jest CRM i kiedy się przydaje?

Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!

1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej

News Serwis iPhone w Warszawie - postaw na doświadczenie i bezpieczeństwo

Słysząc o urządzeniach Apple, kojarzonych z charakterystycznym logo z nadgryzionym jabłkiem, większość osób prawdopodobnie przypomina sobie o Macbookach i iPhone'ach. Firma Apple słynie z wysokogatunkowych sprzętów o wysokiej wydajności wynikającej z imponujących parametrów technicznych. Niestety, są to urządzenia niezwykle delikatne, które często po stosunkowo niegroźnych sytuacjach potrzebują serwisu – zwłaszcza pogwarancyjnego.



Warto wtedy zadbać o pewność, że serwisanci doskonale wiedzą jak obchodzić się ze smartfonami typu iPhone. Serwis Warszawa GSM-URSUS.pl to bez wątpienia odpowiedni zespół specjalistów, którzy są w stanie pomóc CI z każdym problemem. Chcesz się o tym przekonać? Sprawdź poniższy materiał i zobacz, kiedy warto skontaktować się z firmą GSM-URSUS.pl w celu zlecenia naprawy iPhona.

czytaj więcej