Archiwalne

Polska Telefonia Cyfrowa wspiera utworzenie ogólnopolskiej Infolinii „Sprawni w pracy”

12.04.2007

Polska Telefonia Cyfrowa wsparła Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w uruchomieniu unikalnej infolinii, pierwszej tego rodzaju w Polsce. Infolinia „Sprawni w pracy” została stworzona dla pracodawców chcących zatrudnić osoby niepełnosprawne oraz dla osób niepełnosprawnych szukających pracy.

PTC zaangażowała się w projekt finansowo, organizacyjnie i technicznie. Dodatkowo pracownicy PTC wsparli projekt swoją wiedzą i doświadczeniem, między innymi w zakresie stworzenia koncepcji „Call Center”, rekrutacji i przeszkolenia pracowników oraz wyboru najlepszych narzędzi technicznych do zbudowania niezależnie działającej Infolinii.

Uruchomienie Infolinii jest wsparte ogólnopolską kampanią informacyjną. Zmiana negatywnych postaw wobec kwestii zatrudniania osób niepełnosprawnych ma być osiągnięta poprzez szczegółowe informowanie głównych odbiorców kampanii – pracodawców. Informowani są oni o korzyściach i ulgach wynikających z zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, o sposobach pozyskiwania środków na dostosowanie miejsca pracy dla niepełnosprawnego pracownika oraz możliwości uzyskania funduszy publicznych do jego przeszkolenia.

PTC, innowacyjna i technologicznie zaawansowana firma, od kilku lat wspomaga osoby niepełnosprawne, finansując między innymi rehabilitację dzieci. Obecny projekt, który jest kontynuacją tej strategii, zapewni dorosłym Polakom z niepełnosprawnością większą samodzielność i pełniejsze funkcjonowanie w społeczeństwie.

Wspólne działanie Polskiej Telefonii Cyfrowej i Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji przyczyni się do zmiany polskiego rynku pracy i dostosowania go do sytuacji panującej w innych krajach Unii Europejskiej.

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji jest organizacją pożytku publicznego. Od 1994 roku działa na rzecz integracji społecznej osób sprawnych i niepełnosprawnych. Stowarzyszenie propaguje i urzeczywistnia integrację osób niepełnosprawnych ze społeczeństwem opartą na współistnieniu, współpracy i partnerstwie we wszystkich relacjach życia obywatelskiego (http://www.integracja.org, www.niepelnosprawni.pl).

źródło: Era

News Jaki monitor do pracy biurowej wybrać?

Wybór odpowiedniego monitora do biura to decyzja, która może mieć bardzo duży wpływ na efektywność oraz komfort pracy. Dla wielu osób staje się on niemal podstawowym narzędziem, jakie wykorzystuje na co dzień, dlatego powinien być odpowiednio dopasowany do naszych indywidualnych potrzeb, jak też zadań, do których będzie najczęściej wykorzystywany. Mając na uwadze popularność pracy zdalnej, współcześnie monitor to nie tylko ekran, na którym wyświetlać można dokumenty, czy strony internetowe. Coraz częściej służy nam również do prowadzenia spotkań on-line, wideokonferencji, czy prezentacji. Ważne jest zatem, aby oferował między innymi wysoką jakość obrazy, jak też szereg funkcji, które wpłyną na komfort użytkowania.

Jak zatem wybrać idealny monitor do pracy biurowej? Czym powinien się wyróżniać i jak może poprawić jakość wykonywania codziennych obowiązków zawodowych? Sprawdź koniecznie, czym powinien się wyróżniać nowoczesny monitor do biura. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej