Archiwalne

Era: coraz więcej użytkowników Gadu-Gadu

26.04.2007

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się usługa Era Gadu-Gadu w telefonie. Od stycznia b.r. z usługi skorzystało około 100 tysięcy klientów. W kwietniu b.r. przybyło 15 000 nowych użytkowników, a ich grono powiększa się codziennie o kolejne 1000 osób.

W odpowiedzi na rosnącą popularność aplikacji PTC wprowadziła do oferty 7 nowych aparatów obsługujących komunikator Era Gadu-Gadu. Są to: Nokia 5300, Nokia 6280, Nokia 7373, Sony Ericsson K300i, Sony Ericsson W200i, Sony Ericsson W800i oraz Sony Ericsson Z520.

Wkrótce pojawią się w sprzedaży trzy kolejne modele.

Rośnie także liczba aparatów wyposażonych fabrycznie w oprogramowanie do korzystania z Era GG. Obecnie są to Nokia 2610, Sony Ericsson K510i, Sony Ericsson K750i, wkrótce dołączą do nich: Nokia 6070, Sony Ericsson K610i i Sony Ericsson W200i.

źródło: Era

News Niedrogie telefony z praktycznymi funkcjami: jakimi markami warto się zainteresować?

Wiadomym jest, że nie każdy posiada duży budżet na zakup smartfona. Mogłoby się wydawać, że funkcjonalny telefon musi być bardzo drogi, jednak nie jest to prawdą! Coraz więcej marek posiada w swojej ofercie budżetowe modele "na każdą kieszeń". czytaj więcej

News Wdrożenie Magento – uruchom sklep internetowy na miarę swoich potrzeb

Magento jest platformą e-commerce istniejącą na rynku od wielu lat. Ze względu na swoją funkcjonalność każdego roku coraz więcej użytkowników decyduje się na wykorzystanie jej do stworzenia prostych lub rozbudowanych sklepów internetowych. O popularności tej platformy decyduje wiele istotnych zalet, które wpływają na jakość funkcjonowania serwisu. W tekście przedstawiamy najważniejsze cechy, które zachęcają do wykorzystania Magento wielu deweloperów. czytaj więcej

News Nowe technologie w 2019 roku – jakie czekają nas rewolucje?

Rozwój technologiczny z każdym rokiem obejmuje coraz więcej dziedzin biznesu. Współczesne firmy mają świadomość, że inwestycja w takie rozwiązania jest wysoce opłacalna, dlatego chętnie przeznaczają pieniądze na nowoczesne technologie. Przekłada się to nie tylko na dynamiczny postęp w tej branży, ale także na innowacyjne pomysły. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej