Archiwalne

Pół miliona klientów szerokopasmowego Internetu UPC

19.10.2010


Rośnie liczba użytkowników Internetu UPC. Już 500 000 z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska, wiodącego dostawcy potrójnej usługi telewizji, Internetu i telefonii korzysta z szerokopasmowego Internetu, w tym najszybszego na rynku UPC Fiber Power 120 Mb/s. Tym samym pół miliona klientów ma szybki i stabilny dostęp do całej gamy nowych aplikacji, filmów, interaktywnych gier i muzyki w sieci.

Obecnie portfolio internetowe UPC otwiera Fiber Power 5 Mb/s, który pozwala na płynne przeglądanie stron internetowych, odbieranie poczty i ściąganie plików. Dla bardziej wymagających operator oferuje 10 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s, z kolei Fiber Power 120 to obecnie najszybsza na rynku prędkość pobierania danych z sieci, dostępna non-stop. Blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze. Wielomilionowe inwestycje w unowocześnianie sieci i usług, UPC Polska przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa cyfrowego i rynku usług szerokopasmowych, czyli jednego z najważniejszych kół napędowych nowoczesnej gospodarki.

„Obecnie czołowi operatorzy kablowi są liderami na rynku pod względem prędkości przesyłu danych. My już teraz realizujemy ambitne cele Agendy Cyfrowej UE, jednocześnie dzięki wysokim inwestycjom stymulujemy i wyznaczamy kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych. Na rynkach, gdzie branża kablowa wprowadziła prędkości 120 Mb/s i wyższe, zwiększano także prędkości usług w innych technologiach, np. DSL. Ten proces jest już także widoczny w Polsce, z korzyścią dla rynku i klientów.” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Już blisko 70% sieci UPC zostało unowocześnione do standardu EuroDocsis 3.0., a rekordowe tempo realizacji inwestycji sprawia, że do końca bieżącego roku UPC Fiber Power będzie dostępny wszędzie tam, gdzie UPC oferuje usługi internetowe. UPC jako jedyny operator na rynku, rozpoczął także proces systematycznego, automatycznego podnoszenia prędkości usług internetowych dotychczasowym abonentom, którzy od chwili podpisania umowy korzystali z usług o niezmienionych parametrach. Od początku roku proces objął ponad 200 000 klientów UPC, którzy w ramach dotychczasowej umowy mogą korzystać z szybszego Internetu.

Innowacyjne usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa z szeregiem funkcjonalności, takich jak nagrywanie, przewijanie zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników. UPC dąży do tego, by cyfrowy świat był otwarty i przyjazny dla każdego. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000. Wynik ten jest także potwierdzeniem faktu, że coraz więcej klientów docenia możliwość zakupu kilku usług w pakiecie od tego samego dostawcy.

źródło: UPC

UPC Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu. czytaj więcej

UPC 10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w dwóch kategoriach otrzymają nagrody z puli 20 tys. dolarów oraz szansę na współpracę biznesową z Liberty Global. Termin zgłoszeń upływa 29 czerwca. czytaj więcej

UPC Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”. czytaj więcej