Archiwalne

Pół miliona klientów szerokopasmowego Internetu UPC

19.10.2010


Rośnie liczba użytkowników Internetu UPC. Już 500 000 z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska, wiodącego dostawcy potrójnej usługi telewizji, Internetu i telefonii korzysta z szerokopasmowego Internetu, w tym najszybszego na rynku UPC Fiber Power 120 Mb/s. Tym samym pół miliona klientów ma szybki i stabilny dostęp do całej gamy nowych aplikacji, filmów, interaktywnych gier i muzyki w sieci.

Obecnie portfolio internetowe UPC otwiera Fiber Power 5 Mb/s, który pozwala na płynne przeglądanie stron internetowych, odbieranie poczty i ściąganie plików. Dla bardziej wymagających operator oferuje 10 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s, z kolei Fiber Power 120 to obecnie najszybsza na rynku prędkość pobierania danych z sieci, dostępna non-stop. Blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze. Wielomilionowe inwestycje w unowocześnianie sieci i usług, UPC Polska przyczyniają się do rozwoju społeczeństwa cyfrowego i rynku usług szerokopasmowych, czyli jednego z najważniejszych kół napędowych nowoczesnej gospodarki.

„Obecnie czołowi operatorzy kablowi są liderami na rynku pod względem prędkości przesyłu danych. My już teraz realizujemy ambitne cele Agendy Cyfrowej UE, jednocześnie dzięki wysokim inwestycjom stymulujemy i wyznaczamy kierunki rozwoju dla całego sektora usług szerokopasmowych. Na rynkach, gdzie branża kablowa wprowadziła prędkości 120 Mb/s i wyższe, zwiększano także prędkości usług w innych technologiach, np. DSL. Ten proces jest już także widoczny w Polsce, z korzyścią dla rynku i klientów.” - powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.

Już blisko 70% sieci UPC zostało unowocześnione do standardu EuroDocsis 3.0., a rekordowe tempo realizacji inwestycji sprawia, że do końca bieżącego roku UPC Fiber Power będzie dostępny wszędzie tam, gdzie UPC oferuje usługi internetowe. UPC jako jedyny operator na rynku, rozpoczął także proces systematycznego, automatycznego podnoszenia prędkości usług internetowych dotychczasowym abonentom, którzy od chwili podpisania umowy korzystali z usług o niezmienionych parametrach. Od początku roku proces objął ponad 200 000 klientów UPC, którzy w ramach dotychczasowej umowy mogą korzystać z szybszego Internetu.

Innowacyjne usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa z szeregiem funkcjonalności, takich jak nagrywanie, przewijanie zatrzymywanie telewizji na żywo, superszybki Internet i telefon z atrakcyjnymi taryfami m.in. umożliwiającymi nielimitowane połączenia w ramach abonamentu odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników. UPC dąży do tego, by cyfrowy świat był otwarty i przyjazny dla każdego. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000. Wynik ten jest także potwierdzeniem faktu, że coraz więcej klientów docenia możliwość zakupu kilku usług w pakiecie od tego samego dostawcy.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej