Archiwalne

Otwarcie nowego Centrum Obsługi Klienta PTC

12.12.2008

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, 12 grudnia br. uruchamia swoje drugie w Łodzi Centrum Telefonicznej Obsługi Klienta, w którym znajdzie pracę 500 osób. Jest to już czwarte tego typu Centrum PTC w kraju.

Do końca roku zatrudnionych zostanie w nim 200 osób, a docelowo plany zakładają zatrudnienie w sumie 500 konsultantów pracujących w systemie zmianowym. W pierwszym, działającym w Łodzi od 2003 roku, Call Center PTC zatrudnionych jest obecnie 400 osób. W obydwu biurach Polska Telefonia Cyfrowa zatrudni łącznie ponad 900 pracowników stwarzając im doskonałe warunki pracy w sektorze nowych technologii oraz zapewniając możliwości dalszego rozwoju zawodowego dzięki systemowi szkoleń. Dzięki tym inwestycjom wynoszącym ponad 20 milionów złotych PTC staje się jednym z największych pracodawców w mieście.

Na powierzchni 2200 m2 znajdują się dwie sale w chwili obecnej wyposażone w 170 stanowisk obsługi klienta (docelowo 300), centrum szkoleniowe, biura administracyjne, serwerownie. Dodatkowo, specjalnie dla wygody pracowników, przygotowano pokój rekreacyjny, pokój dla matki z dzieckiem i zaplecze socjalne. Odpowiednio wyposażone, przestronne i ergonomiczne stanowiska oraz najnowocześniejsze materiały tłumiące pozwalają na pracę w wygodnych warunkach. Działania każdej grupy konsultantów wspomagane będą przez kierowników zespołów. Pozwoli to na natychmiastowe doradztwo w sytuacjach niestandardowych.

Rosnąca liczba klientów, a także zwiększająca się paleta usług spowodowały, że PTC zdecydowała się na uruchomienie kolejnego Call Center, aby zapewnić klientom najwyższy standard obsługi.

źródło: Era

Wiadomości firmowe Nowość od GFI Software: Eloquens AI – automatyzacja obsługi e-maili

GFI Software wprowadziło na rynek nowe rozwiązanie, które automatyzuje obsługę skrzynki odbiorczej i pozwala firmom odzyskać czas. Eloquens AI to inteligentny asystent e-mailowy, który odczytuje i odpowiada na wiadomości w ciągu kilku minut – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Co ważne, narzędzie jest w pełni zintegrowane z Kerio Connect, dzięki czemu użytkownicy tego systemu pocztowego mogą wdrożyć AI bez żadnych przeszkód. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyberbezpieczeństwo dla SMB: AI, automatyzacja i praktyczne wsparcie – podejście GFI Software

W dobie coraz bardziej zaawansowanych zagrożeń cybernetycznych i rosnącej presji regulacyjnej, małe i średnie przedsiębiorstwa (SMB) często mają trudności z nadążeniem ze względu na ograniczone zasoby. GFI Software wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując rozwiązania dopasowane do ich potrzeb – od zarządzania łatkami i bezpieczeństwa poczty e-mail po automatyzację opartą na sztucznej inteligencji. czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej