Archiwalne

OneOffice w nowej odsłonie

16.04.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

16 kwietnia br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii. Poświęcona jest OneOffice - innowacyjnemu, kompleksowemu pakietowi usług telekomunikacyjnych dla małych i średnich firm.

OneOffice oferuje, w ramach jednej umowy i jednej faktury, w cenie już od 189 zł miesięcznie: telefonię stacjonarną z darmowymi, nielimitowanymi połączeniami lokalnymi i międzymiastowymi, szerokopasmowy dostęp do internetu, usługi hostingowe i bezpieczeństwa, a także router Wi-fi, który umożliwia stworzenie firmowej sieci bezprzewodowej.

W pakiecie OneOffice, Netia oferuje również usługę telefonii komórkowej oraz rozwiązanie OnePhone, dzięki któremu telefon komórkowy może pełnić jednocześnie funkcję telefonu stacjonarnego. W ramach tej usługi, będąc w zasięgu sieci Wi-Fi, nawet za granicą, telefon komórkowy działa jak biurowy telefon stacjonarny, dzięki czemu można z niego wykonywać darmowe połączenia i prowadzić swoje biuro wszędzie.

„Biznes nie kręci się wokół telefonów, internetu, czy usług bezpieczeństwa, ale jednocześnie bez tego nie sposób wyobrazić sobie obecnie sprawnego prowadzenia firmy. Dlatego w kampanii reklamowej podkreślamy, że pakiet OneOffice, za przystępną cenę, zapewnia nowoczesne i kompleksowe rozwiązania, zaspokajające telekomunikacyjne potrzeby małych i średnich firm” – powiedział Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii.

Kampania reklamowa OneOffice rozpoczęła się 16 kwietnia br. i potrwa do końca czerwca. Reklamy będę emitowane w wybranych kanałach TV (m.in.: TVP, TVN, Polsat), stacjach radiowych (RadioZet, RMF FM, PR3), prasie ogólnopolskiej (m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Polska, Puls Biznesu, Gazeta Prawna) oraz tygodnikach opinii (m.in.: Polityka, Newsweek, Wprost), a także w internecie.

Kreacje kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

źródło: Netia

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej

Komputronik Nowość od Huawei już w Komputronik

W nowej odsłonie smartfonów Huawei każdy znajdzie coś dla siebie.
Od fanów sportowych samochodów, przez miłośników możliwości "supreme”, aż po zwolenników klasycznych rozwiązań mobile, którzy zadowolą się wersją bez specjalnych dodatków. W Polsce dostępne będą dwie wersje nowego sprzętu od Huawei. czytaj więcej

Mio Nowe nawigacje rowerowe w ofercie Mio: Cyclo 405 i 605

Marka Mio przedstawia kolejne modele komputerów rowerowych GPS – Cyclo 405 i 605. Nawigacje zostały wyposażone w czytelny, 4-calowy dotykowy ekran, wytrzymałą baterię, funkcje Bluetooth i ANT+ oraz szereg zaawansowanych funkcji przydatnych rowerzystom. czytaj więcej

Huawei Huawei P9 lite 2017 - Smartfonowy hit 2016 roku powrócił w nowej odsłonie

Technologia mobilna rozwija się w zawrotnym tempie. Jeszcze kilka lat temu modele ze średniej półki nie mogły być porównywane z funkcjonalnością flagowych smartfonów. Dziś telefon za nieco ponad tysiąc złotych wiele funkcji współdzieli ze swoim droższym odpowiednikiem. Takim urządzeniem jest Huawei P9 lite 2017, czyli odświeżona wersja znakomicie przyjętego w 2016 roku Huawei P9 lite. czytaj więcej

McAfee Intel Security znów jest firmą McAfee

McAfee ogłasza nowy etap swojej działalności. Znów jest samodzielną firmą, która w nowej odsłonie będzie rozbudowywać swoją platformę do zabezpieczeń przed cyberzagrożeniami. Wszystko po to, aby w myśl hasła „Together is Power” umożliwić jeszcze skuteczniejszą identyfikację zagrożeń i koordynować działania zaradcze i naprawcze. czytaj więcej