Archiwalne

Nowa wizja i tożsamość marki UPC: Dla wszystkich. To proste.

15.01.2008

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz usług telefonicznych – zmienia wizerunek marki. Wdrożeniu nowej wizji, którą ilustruje hasło ‘Dla wszystkich. To proste’ towarzyszy zmiana filozofii obsługi klienta. Nowe logo i wizualizacja podkreślają charakter zmian.

Szybko rozwijająca się technologia stwarza nowe możliwości, ale także sprawia, że wybór najlepszej oferty z punktu widzenia klienta staje się coraz bardziej skomplikowany. Wprowadzone zmiany to wynik analizy potrzeb klientów oraz sposobu działania firmy. UPC uważa, że cyfrowy świat powinien być dostępny dla wszystkich, bez względu na wiedzę o technologii, wiek czy zainteresowania, dlatego zamierza ułatwić klientom korzystanie z nowinek technologicznych.

Nowe logo, nowa filozofia
Ilustracją przemian jest nowe logo UPC w formie rozwijającego się kwiatu. Odmieniony wygląd odzwierciedla rozwój, jaki dokonał się w UPC na przestrzeni ostatnich lat i wyraża nowe podejście firmy w dostarczaniu cyfrowych produktów i usług w sposób prosty oraz zrozumiały dla każdego.

Nie jest to jednak proces zakończony, a zaledwie początek zmian. Nowa marka i tożsamość, jako pierwsze zostały wprowadzone w Holandii i sukcesywnie wdrażane są w pozostałych krajach europejskich, w których działa UPC.

"Nasz rynek zmienia sie niewzwykle szybko. Wzrasta konkurencyjność, a klienci mają coraz więcej możliwości. Marka i wizja muszą być czymś więcej, niż znakiem, czy deklaracją. Dlatego zmiany, jakie wprowadzamy będą widoczne i odczuwalne we wszystkich kontaktach z naszą firmą i naszymi usługami. Klienci zobaczą nowe logo, ale zauważą również liczne ułatwienia. Kolejnym etapem będzie wprowadzenie telewizji cyfrowej – wygodę korzystania z niej klienci będą mogli poznać w II kwartale 2008" – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu, UPC Polska.

Zmieniające się potrzeby
UPC stale dostosowuje swoją ofertę do potrzeb rynku i jej klientów. Proces przygotowania do zmiany rozpoczął się przed kilkoma miesiącami i objął wszystkie obszary działania firmy.

Nowa wizualizacja pozwala zakomunikować pod wspólnym parasolem wiele pozytywnych usprawnień, które dokonały się w UPC w zakresie obsługi klienta, procesów operacyjnych oraz oferty.

Zaoferowaliśmy zwiększone prędkości usługi internetowej dla klientów indywidualnych, w tym rekordową na polskim rynku prędkość 20 Mb/s, zlikwidowaliśmy ponadto limity transferu danych. Ułatwiając klientom wybór najlepszej opcji, uprościliśmy dotychczasową ofertę usług internetowych oraz wprowadziliśmy na rynek przejrzyste i proste taryfy telefoniczne" - powiedział Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży, UPC Polska.

Trzy usługi, jeden operator
Wprowadzona w ubiegłym roku oferta promocyjna „Kup 3 płać za 2” ma zachęcać klientów do zakupu wszystkich trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Klienci, którzy zdecydowali się na zakup potrójnej usługi w UPC, doceniają nie tylko znaczne oszczędności, ale także wygodę związaną z jedną fakturą i jednym Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta. 

Blisko klientów, po ludzku
UPC dokłada starań, by być zawsze blisko swoich klientów i konsekwentnie wprowadza dla nich kolejne udogodnienia. Zgodnie z zasadą upraszczania przygotowany został nowy, bardziej czytelny układ faktury, który już wkrótce zobaczą klienci. Zmianie uległa szata graficzna i funkcjonalność strony internetowej oraz utworzone zostało Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta z sekcją „Elektroniczna Faktura”.

„Dla wszystkich. To proste.”: W jednej społeczności
Zgodnie z filozofią firmy i hasłem „Dla wszystkich. To Proste” UPC rozwija również działalność na polu odpowiedzialności społecznej, uznając wyłączenie technologiczne za ważną kwestię społeczną.

Wyłączenie technologiczne nie ogranicza się jedynie do dostępu do technologii cyfrowych, ale również obejmuje umiejętności korzystania z nich w sposób bezpieczny i efektywny. Program prospołeczny UPC – W jednej społeczności, ma na celu rozszerzenia dostępności do nowoczesnych technologii, zwiększania umiejętności i kreowanie nowych możliwości dla społeczności, w których działamy. W jednej społeczności pomaga ludziom czerpać jak najwięcej z technologii cyfrowych, uczyć jak z nich korzystać dla dobra jednostek i całych społeczeństw.

Od dwóch lat dzięki kursom Akademii e-Seniora UPC ponad 1,100 seniorów zwiększyło umiejętności korzystania z Internetu, dołączając do społeczności internetowej.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej