Archiwalne

Nowa wizja i tożsamość marki UPC: Dla wszystkich. To proste.

15.01.2008

UPC Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz usług telefonicznych – zmienia wizerunek marki. Wdrożeniu nowej wizji, którą ilustruje hasło ‘Dla wszystkich. To proste’ towarzyszy zmiana filozofii obsługi klienta. Nowe logo i wizualizacja podkreślają charakter zmian.

Szybko rozwijająca się technologia stwarza nowe możliwości, ale także sprawia, że wybór najlepszej oferty z punktu widzenia klienta staje się coraz bardziej skomplikowany. Wprowadzone zmiany to wynik analizy potrzeb klientów oraz sposobu działania firmy. UPC uważa, że cyfrowy świat powinien być dostępny dla wszystkich, bez względu na wiedzę o technologii, wiek czy zainteresowania, dlatego zamierza ułatwić klientom korzystanie z nowinek technologicznych.

Nowe logo, nowa filozofia
Ilustracją przemian jest nowe logo UPC w formie rozwijającego się kwiatu. Odmieniony wygląd odzwierciedla rozwój, jaki dokonał się w UPC na przestrzeni ostatnich lat i wyraża nowe podejście firmy w dostarczaniu cyfrowych produktów i usług w sposób prosty oraz zrozumiały dla każdego.

Nie jest to jednak proces zakończony, a zaledwie początek zmian. Nowa marka i tożsamość, jako pierwsze zostały wprowadzone w Holandii i sukcesywnie wdrażane są w pozostałych krajach europejskich, w których działa UPC.

"Nasz rynek zmienia sie niewzwykle szybko. Wzrasta konkurencyjność, a klienci mają coraz więcej możliwości. Marka i wizja muszą być czymś więcej, niż znakiem, czy deklaracją. Dlatego zmiany, jakie wprowadzamy będą widoczne i odczuwalne we wszystkich kontaktach z naszą firmą i naszymi usługami. Klienci zobaczą nowe logo, ale zauważą również liczne ułatwienia. Kolejnym etapem będzie wprowadzenie telewizji cyfrowej – wygodę korzystania z niej klienci będą mogli poznać w II kwartale 2008" – powiedział Simon Boyd, Prezes Zarządu, UPC Polska.

Zmieniające się potrzeby
UPC stale dostosowuje swoją ofertę do potrzeb rynku i jej klientów. Proces przygotowania do zmiany rozpoczął się przed kilkoma miesiącami i objął wszystkie obszary działania firmy.

Nowa wizualizacja pozwala zakomunikować pod wspólnym parasolem wiele pozytywnych usprawnień, które dokonały się w UPC w zakresie obsługi klienta, procesów operacyjnych oraz oferty.

Zaoferowaliśmy zwiększone prędkości usługi internetowej dla klientów indywidualnych, w tym rekordową na polskim rynku prędkość 20 Mb/s, zlikwidowaliśmy ponadto limity transferu danych. Ułatwiając klientom wybór najlepszej opcji, uprościliśmy dotychczasową ofertę usług internetowych oraz wprowadziliśmy na rynek przejrzyste i proste taryfy telefoniczne" - powiedział Jarosław Pijanowski, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży, UPC Polska.

Trzy usługi, jeden operator
Wprowadzona w ubiegłym roku oferta promocyjna „Kup 3 płać za 2” ma zachęcać klientów do zakupu wszystkich trzech usług: telewizji, internetu i telefonu. Klienci, którzy zdecydowali się na zakup potrójnej usługi w UPC, doceniają nie tylko znaczne oszczędności, ale także wygodę związaną z jedną fakturą i jednym Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta. 

Blisko klientów, po ludzku
UPC dokłada starań, by być zawsze blisko swoich klientów i konsekwentnie wprowadza dla nich kolejne udogodnienia. Zgodnie z zasadą upraszczania przygotowany został nowy, bardziej czytelny układ faktury, który już wkrótce zobaczą klienci. Zmianie uległa szata graficzna i funkcjonalność strony internetowej oraz utworzone zostało Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta z sekcją „Elektroniczna Faktura”.

„Dla wszystkich. To proste.”: W jednej społeczności
Zgodnie z filozofią firmy i hasłem „Dla wszystkich. To Proste” UPC rozwija również działalność na polu odpowiedzialności społecznej, uznając wyłączenie technologiczne za ważną kwestię społeczną.

Wyłączenie technologiczne nie ogranicza się jedynie do dostępu do technologii cyfrowych, ale również obejmuje umiejętności korzystania z nich w sposób bezpieczny i efektywny. Program prospołeczny UPC – W jednej społeczności, ma na celu rozszerzenia dostępności do nowoczesnych technologii, zwiększania umiejętności i kreowanie nowych możliwości dla społeczności, w których działamy. W jednej społeczności pomaga ludziom czerpać jak najwięcej z technologii cyfrowych, uczyć jak z nich korzystać dla dobra jednostek i całych społeczeństw.

Od dwóch lat dzięki kursom Akademii e-Seniora UPC ponad 1,100 seniorów zwiększyło umiejętności korzystania z Internetu, dołączając do społeczności internetowej.

źródło: UPC

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej

UPC UPC Polska inspiruje dziewczęta do kodowania - nowa odsłona UPC Future Makers – Girls Edition

28 października w Warszawie odbędzie się UPC Future Makers: Girls Edition - warsztaty kodowania, skierowane do kobiet i dziewczynek w wieku 8-13 lat. Tym razem realizatorzy projektu skupiają się na wsparciu dziewcząt w kształtowaniu swojej przyszłości w cyfrowym świecie. czytaj więcej

UPC Tylko co drugie MŚP wierzy w swój sukces – wyniki badania UPC

Tylko połowa przedsiębiorców z sektora MŚP optymistycznie ocenia szanse rozwoju swojej firmy. Wśród barier dla osiągniecia sukcesu wymieniają te, związane z silną konkurencją i aktualną sytuacją na rynku, a także brakiem odpowiednio wykwalifikowanych pracowników – wynika z badania SW Research, przeprowadzonego na zlecenie UPC Biznes. czytaj więcej

UPC Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki. czytaj więcej

UPC UPC wdraża CallPage, autorskie rozwiązanie zwycięzcy 4. edycji Think Big

UPC Polska wprowadza kolejne rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest już prosty moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy błyskawicznie oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage – zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw. czytaj więcej

UPC ‘Business week’ od UPC – nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania. czytaj więcej

UPC Nowe korzyści w ofercie UPC - nie tylko dla studentów

21 sierpnia ruszyła w UPC oferta dedykowana studentom, choć skorzystać z niej może każdy. Na czas trwania roku akademickiego można zamówić oparty na światłowodach internet nowej generacji od UPC i dodatkowo otrzymać najwyższej jakości wi-fi oraz dostęp do pakietu telewizji cyfrowej. UPC oferuje też w promocji usługę HBO GO oraz Pakiet Bezpieczeństwa. Nowością w ofercie jest superszybki internet o prędkości do 500 Mb/s. czytaj więcej

UPC UPC Polska z odkodowanymi kanałami ELEVEN SPORTS

W dniach 18-28 sierpnia br. abonenci telewizji cyfrowej UPC, którzy na co dzień nie mają dostępu do pakietu ELEVEN SPORTS, będą mogli cieszyć się potężną dawką sportowych emocji od ELEVEN SPORTS. czytaj więcej

UPC Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2017 - Wyniki UPC Polska

Dzięki inwestycjom w zwiększanie atrakcyjności oferty i rozwój szerokopasmowej infrastruktury światłowodowej, na koniec drugiego kwartału liczba cyfrowych usług, z których korzystają klienci UPC Polska wzrosła do 2 957 500 RGU*. czytaj więcej

UPC UPC Polska przyspiesza internet swoim klientom

UPC Polska wyznacza rynkowe trendy przyspieszając ponad 2-krotnie internet swoim klientom. Dzięki temu średnia oferowana prędkość, z jakiej korzysta ponad 1 mln klientów internetu UPC, przekroczy 100 Mb/s, pozwalając na jeszcze swobodniejszy dostęp do cyfrowej rozrywki. To kolejny przykład inwestycji operatora w poprawę jakości i zwiększanie satysfakcji obecnych klientów. Dzięki temu UPC umacnia pozycję lidera cyfrowych usług, dostarczając najwyższą średnią prędkość internetu w Polsce. czytaj więcej

UPC Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie w UPC

Gala Polsat Boxing Night 7: Nowe Rozdanie będzie dostępna w UPC Polska. czytaj więcej